adhd-anders Posted July 23, 2013 Posted July 23, 2013 Prøvde å få ut skrua til foringa på fremre ytre til bærebroa på bilen i dag etter mange måneder med slakk så det klokker i sjo og hei... :/ tenkte det var på tide å bytte foringa da. får den ikke ut, så lurer på om den har bøyd seg eller noe?? Noen som veit åssen dimensjon det er på den?? Siden jeg får ikke tak i ny på ford. Sier dem. Siden jeg ikke får den ut så må jeg vel kappe den og da trenger jeg selvfølgelig ny haha, takker for svar
twin turbo Posted July 23, 2013 Posted July 23, 2013 (edited) m10 på vanlig sierra, m12 på cossy og 4x4... lengda husker eg ikkje men det er bare å måle bredda på traversen+ det som stikker ut til muttra. kjøp helst ei sterkere skrue en "vanlig" 8.8... Edited July 23, 2013 by twin turbo trehjulsykel
adhd-anders Posted July 23, 2013 Author Posted July 23, 2013 Lurer litt da, siden forrige eiger sier det er cosworth bakstilling, men har en følelse av at det er en m10 skrue. Er jo skivebremser fra cosworth og diff fra cosworth får måle litt også kjøpe er det greit å ha en som bare er gjenga de siste cm da:)
twin turbo Posted July 23, 2013 Posted July 23, 2013 å f.. det er bak du er... hehe da er det vel m10 ja vis eg ikkje husker heilt feil... trehjulsykel
adhd-anders Posted September 3, 2013 Author Posted September 3, 2013 Var 12mm bolt på begge desmå foringene det som irriterer meg er at de som har skrudd på bilen før har jo selvsagt klart å bruke en 10mm bolt o den ene foringa :/
Recommended Posts