RHH Posted July 12, 2013 Posted July 12, 2013 Hei er på gatebil rudskogen å bensinpumpa på sierran bestemte seg for å ta kvelden... Er dohc motor med pumpe i tanken, noen som har forslag på hva jg kan gjøre bare for å bilen hjem?Takk på forhånd;) 89 FORD SIERRA SEDAN IS Bruksbil 94 FORD SCORPIO STV Bruksbil–SOLGT FORD SIERRA SEDAN Proskjekt
ford-racing Posted July 12, 2013 Posted July 12, 2013 Skal du være der til i mårra ell? Kan ta med pumpe i natt. "Don`t find fault, find a remedy; anybody can complain" ~Henry Ford
RHH Posted July 12, 2013 Author Posted July 12, 2013 Skal væra der tell søndag, men lite lysten på å ta ned tanken her... 89 FORD SIERRA SEDAN IS Bruksbil 94 FORD SCORPIO STV Bruksbil–SOLGT FORD SIERRA SEDAN Proskjekt
Larcsern Posted July 12, 2013 Posted July 12, 2013 Det er ikke bare den bryteren i reservehjulsbrønnen som har hoppa over a? - Ford Sierra 86` IST (3-dørs) - Prosjektbilen - Ford Sierra 86` (3-dørs) - Lekebil med 24v- Ford Sierra Cosworth Limited Edition (117/700) - Garasjebil Min Selges tråd! Min Ønskes Kjøpt tråd!
D.D.Wernberg Posted July 12, 2013 Posted July 12, 2013 Fort gjort å skru ned tanken da. 3skruer. Skralle helst med forlenger og 13mm, pluss en flattrekker til 2 slangeklemmer. Sikkert ikke store forskjellen fra en mk1:) sjekk selvfølgelig brytern i.brønn først:) Ford Sierra 5dr '87 2.0iFord Sierra 3dr '86 2.9iDodge Dart '73 slant sixProsjekttråd Brødrene Wernberg
ford-racing Posted July 12, 2013 Posted July 12, 2013 Nei da må du ha ei 10liters bensin kanne i fot brønnen. Legger opp 2 nye slanger fra motorrommet å inn i kupen. Bensinpumpe på siggarett uttaket å stappe de neddi kanna. Alt får du kjøpt utpå der! "Don`t find fault, find a remedy; anybody can complain" ~Henry Ford
RHH Posted July 12, 2013 Author Posted July 12, 2013 Ta med pumpa i tilfelle:p send meg telefon nr på pm? pumpa får strøm å går når jeg kakker i tanken med en stein:p 89 FORD SIERRA SEDAN IS Bruksbil 94 FORD SCORPIO STV Bruksbil–SOLGT FORD SIERRA SEDAN Proskjekt
RHH Posted July 15, 2013 Author Posted July 15, 2013 Etter litt panking på tanken kom jeg meg hjemmat:p 89 FORD SIERRA SEDAN IS Bruksbil 94 FORD SCORPIO STV Bruksbil–SOLGT FORD SIERRA SEDAN Proskjekt
Recommended Posts