clinton Posted June 25, 2005 Posted June 25, 2005 skal bli morro å få motordelene til rst'en av deg syvers.. prisen var det iallfall ingenting å si på.. bra saker..<{POST_SNAPBACK}> hva bestilte du da? <{POST_SNAPBACK}> oppgraderte rådelager og veivlager, stempelringer og komplett grpA pakningssett med toppbolter... blir mer snart... <{POST_SNAPBACK}> akkuratt det samme som jeg bestilte det,bare jeg hadde ikke råd til stempel ringene 89- 2wd cosworth ( 287hk/409 @ 0.9bar )
RS 1000 Posted June 29, 2005 Posted June 29, 2005 <{POST_SNAPBACK}> Jeg sendte en turbokunde til deg. Han har fått turboen og er meget fornøyd med både pris og ikke minst service. Vi måtte imidlertid smile litt når det stod: Customer: Martin Schanke på pakken. Hovedproblemet med inkompetanse er at innehaveren sjelden er klar over dette selv. Vedkommende fortsetter derfor sitt virke med å ødelegge for alle dem som tar kontakt.
Syvers Posted June 29, 2005 Author Posted June 29, 2005 Godt den kom frem til han som skulle ha den da og ikke martin
mr.cossie Posted June 30, 2005 Posted June 30, 2005 face har gått ned til 1000kr på gr.a topppakning nå..<{POST_SNAPBACK}> ser ut som de har senket prisen på flere produkter.. bla. alcon clutch og avo justerbart sett er billigere .... syvers:)på face er det jo nettbutikk, fint det og da får en jo hele 5% .. Er ikke slem med deg syvers , men det er du som har gått ut og sagt du skal være billigest -91 Sierra Cosworth 4wd, 0-402 12,039 187,5 kmt ,P500.Focus RS-ST.orange/svart hiace. trekkbil www.markisemannen.no
Syvers Posted June 30, 2005 Author Posted June 30, 2005 Hehe hvorfor tror du face har senka prisa sine med 30 % a ? for å være snille mot dere ? sånn som motorpakkninger selger jeg orginal ford motorsport grp a pakkninger, og avo selger jeg ikke pga den dårlig kvaliteten de dempera har,
Syvers Posted July 3, 2005 Author Posted July 3, 2005 Du babler i a Dj maz ? har ikke skrudd opp noe som helst jeg, jeg kan gi **** i hele Rs motorsport så kan dere få et ræva tilbud med 30-40 % høyere priser sånn dere hadde før
morty999 Posted July 3, 2005 Posted July 3, 2005 hva koster 2 stk Bilsten sprint støtdempere Bak til en 2wd cossie? vinge
fiesta_xr2i Posted July 3, 2005 Posted July 3, 2005 (edited) Du babler i a Dj maz ? har ikke skrudd opp noe som helst jeg, jeg kan gi **** i hele Rs motorsport så kan dere få et ræva tilbud med 30-40 % høyere priser sånn dere hadde før<{POST_SNAPBACK}> mulig jeg husker feil men var ikke prisen på samco 3500 kr til sierra 4x4 før?? nå er den 4000, er jo ikke rart att den er dyrere da når det er flere slanger i settet:D:D er fornøyd med prisene jeg. ex motorfeste 4x4 cossie hos ford 2524kr - rs-motorsport 1890kr valget er jo lett da syvers .. det blir deg jeg handler til da Edited July 3, 2005 by fiesta_xr2i 2012 Focus 1.0 Ecoboost Stv 125 hk X 2004 Focus ST 170 Imperial Blue X 87/91 sierra cosworth 4x4 stage 3 X 01 mondeo 2,0 tdi stv 115hk X 92 fiesta xr2i 1,8 16v (RS1800) X 88 sierra 2,0 sedan X 90 sierra 2,0i combi
Guest rscossie Posted July 3, 2005 Posted July 3, 2005 Plz. slutt å mas så ***** om pris nå da. Han prøver så godt han kan å holde prisene lavere enn face. Face har jo ikke service forhold til rs motorsport da:)
Guest NEWs Posted July 4, 2005 Posted July 4, 2005 Fy f.. dere er noen kjipe jævler. Har ikke sett så mye, men har sett at han stort sett er billigst. Dersom dere sitter å fin leser så greier en alltid å luke ut en ting eller en vare gruppe som er billigere et annet sted.. Alt har sin pris, og med god service, og varer tilgjengelig så sitter ikke jeg å finleser allverdens web sider for å spare noen kroner. Dette er vel en tråd for RS Motorsport, der produkter og priser presenteres etter ønske fra andre postere.. dersom du har problemer hold dem for deg sjøl, ikke plag andre med det. NEWs
Syvers Posted July 4, 2005 Author Posted July 4, 2005 Takker for støtten, jeg vil komme med noen fakta opplysninger, husk på at mine priser er faktisk opp til over 30 % billigere en det prisa var før jeg starta opp, noe jeg synes selv er veldig bra. så kan jeg spørre dere, nå har jeg holdt på med det her i 6 mnd og lagt ned ca 1000 timer jobb, vet dere å mye penger jeg har tjent ? jeg har pr dags dato ca 12 kr timen, så spør jeg dere, jeg har et hus jeg skal male og fikse på litt. noen av dere som stiller opp for 12 kr timen ? de prisa -sensur- opprere med nå er kun for å bli kvitt meg av markede så dem kan skru opp prisa igjen, trodde de fleste klarte å tenke såpass selv hva tror dere skjer hvis -sensur- går av marked og rs motorsport står igjen, tror dere jeg vil skru opp prisa 30 % da ? det kan jeg garantere dere at jeg ikke gjør, ettersom jeg er en cosworth entuiast selv. og jeg jobber faktisk nesten døgne rundt for å gi dere en veldig bra service, samboer,venner,familie vet jeg snart ikke hva er lenger sånn som nå på onsdag, skal jeg stå opp klokka 4 på morran kun for å levere en rs 500 cooler til en som skal på gatebil, Og jeg har hitill brukt 500 000 kr, så hvis noen stiller opp med en halv mill og vill jobbe for under 12 kr timen, si ifra og dere skal få ta over hele butikken Mvh Ronny Syversen
Guest isse Posted July 4, 2005 Posted July 4, 2005 og du er no heller ikkje utsolgt for alt mulig heller!!!!!
Guest dj_maz Posted July 4, 2005 Posted July 4, 2005 (edited) sier ikke dette for og rakke ned på deg syvers. men så du hadde feks satt opp prisen på en B6M short shift til T5 kasse fra 2400 til 2900. om dette er noe som kan ha med at du akkuratt har startet vet jeg ikke da du kansje har satt ca pris på noen deler eller noe av den slags. for så og sette riktig pris når du har fått varene. men synes syvers gjør en utmerket jobb jeg har tross alt begynnt og handle på rs-motorsport. og det er ikke for ingenting. for det første for og støtte deg syvers for det arbeidet du gjør. å for og prøve og holde butikken din i gang. du har en enorm service. ikke minst lave priser og fleste deler på lager tror butikken din kommer til og gå veldig bra i vinter da de fleste begynner på prosjektene sine Edited July 4, 2005 by dj_maz
Syvers Posted July 4, 2005 Author Posted July 4, 2005 Takk for det Dj maz, shifterne har kostet det samme hele veien, 2900 kr for 2wd og 4x4 2400 kr. eneste som har gått opp er grp a coil. kn filtre osv har gått ned etter jeg begynte
rscosworth Posted July 5, 2005 Posted July 5, 2005 om prisene vandrer litt opp og ned tror jeg 99% av tilfellene har med kronekurs og endrede priser fra leverandører. syns service'en er helt utrolig på rs i forhold til face. hadde en lengre trivelig samtale med ronny her om dagen. ringte kun for å få et kolli-nr på ei forsending og endte opp med nesten en times bilprat.noen her som tror de får det samme fra face om de mot alle hellige makter klarer presse ut RS-M?hell no...
Guest Gaultier Posted July 7, 2005 Posted July 7, 2005 Men den Tremec-kassa (tk0-600) tåler vel "bare" 814nm (600lbs/ft), og ikke 1080nm som du skriver på sida, syvers?
Guest viko Posted July 12, 2005 Posted July 12, 2005 Hehe hvorfor tror du face har senka prisa sine med 30 % a ? for å være snille mot dere ? sånn som motorpakkninger selger jeg orginal ford motorsport grp a pakkninger, og avo selger jeg ikke pga den dårlig kvaliteten de dempera har,<{POST_SNAPBACK}> http://www.rs-motorsport.no/understell.html ikkje for å rake ned men der står jo Avo, du ba jo om tilbakemeldinger. Ellers synst eg du fortjener ros, for service og priser.Ikkje lett å vera COWBOY når hesten har slete seg. STÅ PÅ!!!!!!!
Guest PatRace Posted July 12, 2005 Posted July 12, 2005 Bare lurte på ett pat ting jeg syvers (kan sikkert ringe og men gidder ikke ) Jeg posta om om ny dump og ble anbefalt en Bailey Double piston valve, har du denna?Og fikser du meg samco vannslanger til 4X4 så kjøper jeg dette av deg! Og hva koster bosch gruppe A sierra cosworth bensinpumpe (inkl. monterings kit) Ring!
rscosworth Posted July 12, 2005 Posted July 12, 2005 PatRace: er du ute etter hele slangesettet, eller bare de to radiatorslangene?
Guest PatRace Posted July 12, 2005 Posted July 12, 2005 PatRace: er du ute etter hele slangesettet, eller bare de to radiatorslangene?<{POST_SNAPBACK}> Har det "vanlige" settet men mangler til radiator ja
Recommended Posts