Bloodstars Posted July 2, 2013 Posted July 2, 2013 som trådtittel sier Menn vokser ikke opp, di blir bare eldre...
admiralen Posted July 2, 2013 Posted July 2, 2013 Jeg har eibach-fjærer som senker 25mm til 4x4 cosworth sedan til salgs. Se salgstråden min
Bloodstars Posted July 2, 2013 Author Posted July 2, 2013 passer det rett på sierra CLX sedan? skal ha det i bakhodet jeg selv om 25mm fortsatt er ganske høyt hehe Menn vokser ikke opp, di blir bare eldre...
Bloodstars Posted July 3, 2013 Author Posted July 3, 2013 hvem selger di a Fredric? og hvordan er prisen på di? ble litt snøtt med penger etter nybil kjøp hehe Menn vokser ikke opp, di blir bare eldre...
admiralen Posted July 3, 2013 Posted July 3, 2013 passer det rett på sierra CLX sedan? skal ha det i bakhodet jeg selv om 25mm fortsatt er ganske høyt hehe Senker 40-50mm på original sierra, hvis det er for høyt så har du et problem med fartsdumper
Bloodstars Posted July 3, 2013 Author Posted July 3, 2013 ahaaa, ja men da er det ikke noe fare ^^, skal ikke tilfeldigvis i nærheten av hamar snart? hehe Menn vokser ikke opp, di blir bare eldre...
Recommended Posts