Slåstad RS Posted June 27, 2013 Share Posted June 27, 2013 Ønsker å kjøpe et sett med 2wd kalippere i god stand. Kjetil Sjøen Bruk tlf :95122901 Aldri noe godt uten at det er galt for noe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrik92 Posted June 27, 2013 Share Posted June 27, 2013 Ønsker å kjøpe et sett med 2wd kalippere i god stand. Kjetil Sjøen Bruk tlf :95122901 Foran eller bak? Sierra 2.0 DOHC prosjekt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Slåstad RS Posted June 27, 2013 Author Share Posted June 27, 2013 Ops, glemte å skrive det kanskje. Foran! Aldri noe godt uten at det er galt for noe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Furre Posted July 10, 2013 Share Posted July 10, 2013 Jeg har kalippere til fremme og bak 2wd, men vil helst selge de samlet.. Følger med bremseskiver som jeg tror eg ok også.. Var i bruk på sierraen jeg hadde før jeg oppgraderte.. Men hva er prisen for 2wd bremser nå for tiden? lenge siden jeg var oppdatert nå 88 Sierra cosworth 2-wd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Slåstad RS Posted July 10, 2013 Author Share Posted July 10, 2013 Glemte å oppdatere denne.Kalippere er kjøpt nye på Mekonomen.1500,- pr stk. Aldri noe godt uten at det er galt for noe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Furre Posted July 10, 2013 Share Posted July 10, 2013 Ok:) noen andre som trenger 2wd bremser så bare send meg en PM 88 Sierra cosworth 2-wd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts