zetobbec Posted June 25, 2013 Share Posted June 25, 2013 1987 Komplett dashbord i grått.Øvre og nedre del, med lite hanskerom og riller til høytalere. pluss diagnoseinstrument i midten og ecudeksel(uten rs), Følger også med Cosworth instrument og ramme. Komplett som sagt, 1500.- 1992 Komplett dashbord i svart.Øvre og nedre del, med stort og uttrekkbart hanskerom. Kan følge med ecudeksel(uten rs), Har alle brytere til denne dashen, men ikke diagnoseinstrumentet. 800.- 4x4 Cosworth framdiff, i bra stand, 1000.-Tilhørende mellomaksel, med bra kryss, 500.-En annen fremre mellokaksel, med nytt kryss, 800,- 4x4 Cosworth bakdiff som trenger en overgang av lagerne, 500.-bremsen fungerer enda. terskellister, solskjermer, innerbelysning, paneler og annet har jeg liggende. Bare å spørre så ser jeg hva jeg finner.. Torbjørn,Stavanger-Telemark 99575361 Gamle ford'er dør aldri- de går bare fortere... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrik92 Posted June 25, 2013 Share Posted June 25, 2013 Deksel som skjuler el-motor for elektrisk takluke?? Sierra 2.0 DOHC prosjekt Link to comment Share on other sites More sharing options...
zetobbec Posted June 27, 2013 Author Share Posted June 27, 2013 Deksel som skjuler el-motor for elektrisk takluke?? Hei. Det er det endel som har spurt om jeg har. Desverre. Hørt med Gisle Førland på jørpeland?? Torbjørn Gamle ford'er dør aldri- de går bare fortere... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrik92 Posted June 27, 2013 Share Posted June 27, 2013 Hei. Det er det endel som har spurt om jeg har. Desverre. Hørt med Gisle Førland på jørpeland?? Torbjørn Er vell kun scorpio han driver med, det passer ikke.. Sierra 2.0 DOHC prosjekt Link to comment Share on other sites More sharing options...
zetobbec Posted June 29, 2013 Author Share Posted June 29, 2013 Er vell kun scorpio han driver med, det passer ikke.. Vet at han har hvertfall tatt inn endell sierra Cosworth tidligere. Gamle ford'er dør aldri- de går bare fortere... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petter Posted August 12, 2013 Share Posted August 12, 2013 1987 Komplett dashbord i grått.Øvre og nedre del, med lite hanskerom og riller til høytalere. pluss diagnoseinstrument i midten og ecudeksel(uten rs),Følger også med Cosworth instrument og ramme. Komplett som sagt, 1500.- 1992 Komplett dashbord i svart.Øvre og nedre del, med stort og uttrekkbart hanskerom. Kan følge med ecudeksel(uten rs),Har alle brytere til denne dashen, men ikke diagnoseinstrumentet. 800.- 4x4 Cosworth framdiff, i bra stand, 1000.-Tilhørende mellomaksel, med bra kryss, 500.-En annen fremre mellokaksel, med nytt kryss, 800,- 4x4 Cosworth bakdiff som trenger en overgang av lagerne, 500.-bremsen fungerer enda. terskellister, solskjermer, innerbelysning, paneler og annet har jeg liggende. Bare å spørre så ser jeg hva jeg finner.. Torbjørn,Stavanger-Telemark 99575361Har du speedometervaier til sierra 4x4? Link to comment Share on other sites More sharing options...
zetobbec Posted August 13, 2013 Author Share Posted August 13, 2013 Har du speedometervaier til sierra 4x4? Hei. Desverre.. Det har jeg ikke. Gamle ford'er dør aldri- de går bare fortere... Link to comment Share on other sites More sharing options...
cossieha Posted August 15, 2013 Share Posted August 15, 2013 Sierra enblem på bakluka? Sedan 90 mod Link to comment Share on other sites More sharing options...
zetobbec Posted August 17, 2013 Author Share Posted August 17, 2013 Sierra enblem på bakluka? Sedan 90 mod Det har jeg. Ta kontakt pr tlf (sms holder plentig ) Gamle ford'er dør aldri- de går bare fortere... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts