btholvik Posted June 5, 2013 Share Posted June 5, 2013 (edited) Solgt Edited October 27, 2013 by btholvik Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trones... Posted June 6, 2013 Share Posted June 6, 2013 Bilder selger! Da ser folk pluselig hva de kan ha bruk for Mvh. Trones...87. Merkur XR4TI.06. Ford Focus 3 dørs. MS Sport. (til salgs.)69. Ford Capri 1600GT. 80. Ford Fiesta(til salgs). 08. Ford Mondeo 2.0 tdci. HUSK å resirkulere plast! Visste du at 2kg plast sparer 4kg olje, som kan refineres til 1l bensin til å fôre lekene mine. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petter Posted August 11, 2013 Share Posted August 11, 2013 Jeg har en FORD SIERRA 2.0I CL 4X4 91 modell som jeg kjøpte for å ha som dele bil event så vurderte jeg å fikse denne, det som selger oppga som feil på den var rust i kanal høyre side, kløtsjen på den og en elendig lakk. men jeg ser jeg har ikke plass for å ha denne stående. Det jeg tenkte var å sjekke om noen trenger noe deler fra denne. så skriv hær eller send en pm på ting du event kan ha bruk for.Jeg trenger speedometervaier. har du den? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrik92 Posted August 11, 2013 Share Posted August 11, 2013 Jeg trenger 3.92 drev og giver til speedometer som står i kassen, har du det? Sierra 2.0 DOHC prosjekt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts