turbodude Posted June 3, 2013 Share Posted June 3, 2013 Noen som skal dit? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hansien Posted June 3, 2013 Share Posted June 3, 2013 (edited) Om jeg finner en kjeft som har diagnoseutstyr til mazda her lokalt og får en liste å skru etter i tillegg til alt av deler innen den tid så kan det hende jeg tar meg en tur. Om det er lov med prøveskilt vet jeg om 1-2 andre som og lett er med.Meeen siden jeg begynner å kjenne den bedritne mazdaen nå så har jeg faktisk mine tvil. Så feil på datoen.. Edited June 5, 2013 by Hansien '09 Ford Ranger Link to comment Share on other sites More sharing options...
turbodude Posted June 5, 2013 Author Share Posted June 5, 2013 Klippet og limt fra Solør trackday Om 2 uker slår vi på stortrommen og flere av oss slår oss sammen. Det blir trackday, Girlicous har bilutstilling og det blir dB Drag.Kr. 400,- for kjøring, Kr. 100,- for utstilling. Utstillingen starter kl 12. Det blir også Streetmeet på Flisa kl. 21.00 Porten åpner kl. 11.00Oppmøte for trackday er kl. 14.00 hvor teknisk vil foregå.Det settes opp "veiviser" ved innkjøringen, samt bannere hvor hver aktivitet skal foregå. Mer info kommer.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
D.D.Wernberg Posted June 5, 2013 Share Posted June 5, 2013 Litt kjett med dato, man kan ikke få med seg alt xD ligger vel død drukken i Ayia Napa da Ford Sierra 5dr '87 2.0iFord Sierra 3dr '86 2.9iDodge Dart '73 slant sixProsjekttråd Brødrene Wernberg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Asil Racing Posted June 6, 2013 Share Posted June 6, 2013 Klippet og limt fra Solør trackday Om 2 uker slår vi på stortrommen og flere av oss slår oss sammen. Det blir trackday, Girlicous har bilutstilling og det blir dB Drag.Kr. 400,- for kjøring, Kr. 100,- for utstilling. Utstillingen starter kl 12. Det blir også Streetmeet på Flisa kl. 21.00 Porten åpner kl. 11.00Oppmøte for trackday er kl. 14.00 hvor teknisk vil foregå.Det settes opp "veiviser" ved innkjøringen, samt bannere hvor hver aktivitet skal foregå. Mer info kommer..får lisens biler kjøre da ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
turbodude Posted June 6, 2013 Author Share Posted June 6, 2013 (edited) Se her for påmelding og info. #klippet og limt fra facebook# Det har vært litt spørsmål angående lisensierte biler på Trackday som skal være den 15. Jeg har nå snakket med PK og det var mulig dersom jeg løste en Motordag lisens og hadde en løpsleder var dette mulig. Dersom det er ønskelig for lisensierte biler å kjøre, er vi nødt til å ha 19 påmeldte biler i lisensiert klasse. Kostnad kr. 400,-.Det vil i så fall bli kjørt økter etter lisensierte og ikke-lisensierte biler. Jeg skal sjekke med Arve om å bruke driftesporet, slik at driftere kan trene der på lisensøktene. Dere som er interesserte, kan bruke denne tråden og si fra. Evt. melde dere på på arrangementet, og skrive LISENSIERT i diskusjonstråden, så kan jeg telle opp der. Edited June 6, 2013 by turbodude Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts