bart Posted May 30, 2013 Posted May 30, 2013 hvor mye tåler en standard clutch??? lure på å hive ut sinterlamellen i vingebilen til en vanlig organisk clutch, men går dette greit på en stg 3 med t34??
Tore_TJ Posted May 30, 2013 Posted May 30, 2013 AP racing organisk er fin til den effekten og godt opp på 400tallet. Har ikke prøvd standard clutch på den effekten selv, men eriksen racing har kjørt i flere år nå med min gamle standard clutch med 400+ hk..
autronic Posted May 30, 2013 Posted May 30, 2013 Har en clutch lamell som kan være interessant for deg,en DXD kevlar lamell med fjøret senter. XR8 ( XR4x4 med 1UZFE )
Etern1ty Posted May 30, 2013 Posted May 30, 2013 Har en clutch lamell som kan være interessant for deg,en DXD kevlar lamell med fjøret senter. har du vvti på din 1uz? elsket motorvalget i en xr4x4 1990 Ford Sierra 2.0 OHC bruksbil1974 Ford Mustang Fastback D1 V8 (kompressorprosjekt)1974 Ford Mustang Mach 1 (delebil)1984 Ford Granada 2.3L Jubileum (vraket) Delesalg1969 Ford Taunus 12M (solgt)1993 Ford Escort RS2000 (solgt)
autronic Posted May 30, 2013 Posted May 30, 2013 bart: Beklager for avsporing av tråden din. Etern1ty: Nei, en god gammel '91 uten. XR8 ( XR4x4 med 1UZFE )
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now