Jonny.B Posted May 17, 2013 Posted May 17, 2013 Som overskriften,er ute etter en gearstang til Borgwarner T5. (2wd sedan cosworth) Gjerne komplett med gearkule,men ikke nødvendig. Jonny Tlf 99543233 Prosjekt Electric orange Cossie
k3nn37 Posted May 18, 2013 Posted May 18, 2013 (edited) om du ikke er ute etter orginal del så har jeg denne.. og et hurst kitt til overs.. Edited May 18, 2013 by k3nn37
Jonny.B Posted May 19, 2013 Author Posted May 19, 2013 Vel å bra alt dette,men er ute etter en orginal som har den demperen i seg,vist ikke skrangler de noe jævelig,og den skranglelyden gjør meg gal:-) Prosjekt Electric orange Cossie
Loffen Posted June 6, 2013 Posted June 6, 2013 Den med demper i stanga er til dohc, og skrangler detvuten denne, er det jo noe galt ett sted... -05 Ford Focus 1.6 tdci -88 Ford Sierra Cosworth
Jonny.B Posted June 6, 2013 Author Posted June 6, 2013 Den med demper i stanga er til dohc, og skrangler detvuten denne, er det jo noe galt ett sted... Cos 2wd har en liten vibrerasjons demper på stanga,det er jeg 100% sikker på,har snakket med flere som har kappet ned en 2wd stang og fått en iriterende lyd etterpå,og kassen min er iorden,det er helt sikkert:-)Er nok en grunn for att den lille demperen er der vil jeg tro.. Prosjekt Electric orange Cossie
Loffen Posted June 7, 2013 Posted June 7, 2013 Ok, men merkelig at det sku skrangle av den grunn da... Jeg kjøpte ny massiv stang på ebay, og null skrangling der... -05 Ford Focus 1.6 tdci -88 Ford Sierra Cosworth
Recommended Posts