_ford Posted May 15, 2013 Posted May 15, 2013 (edited) Tror jeg ender opp med og selge bilen min i deler nå. Men åssen er priser på brukte deler? Dog knapt nok brukt..... Bla:Gaz coilovers med 400/350 fjørerMegasquirt MegaSquirt-II V3.57 satt opp for TFI,med lednings nett til 2,9 v6Bremse kitt 300mm sierra,mustang calippere,focus slissa borra skiver,stålomspunnet slanger.Justerbare Tca Race tech målere:olje temp,olje trykk og vann.Innovate Standalone Gauge KitCosworth radiator aluminium (kopi)Caster stag med innfestingForsterket steg 2 klutaj til v6 Pent rustfritt 3dørs karosseri Hva tror/ville dere betalt for noe sånt noe? Edited May 15, 2013 by _ford
D.D.Wernberg Posted May 15, 2013 Posted May 15, 2013 FFrister å slå til på coilovera dine, er det å få godkjent dissa eller? Ford Sierra 5dr '87 2.0iFord Sierra 3dr '86 2.9iDodge Dart '73 slant sixProsjekttråd Brødrene Wernberg
_ford Posted May 15, 2013 Author Posted May 15, 2013 FFrister å slå til på coilovera dine, er det å få godkjent dissa eller? Nei dem får du ikke godkjent.Kan ikke du og bror din kjøpe hele bilen da hehe
_ford Posted May 15, 2013 Author Posted May 15, 2013 Blir det plastrakett på deg nå el? Hehe hvor har du det i fra?
D.D.Wernberg Posted May 15, 2013 Posted May 15, 2013 Nei dem får du ikke godkjent.Kan ikke du og bror din kjøpe hele bilen da hehe Hehe, nei:) akkurat ferdig med å pusse opp en 3 dørs nå, som det blir 2.9 med sprut neddi i første omgang:) Ford Sierra 5dr '87 2.0iFord Sierra 3dr '86 2.9iDodge Dart '73 slant sixProsjekttråd Brødrene Wernberg
BR Racing V6 Posted May 16, 2013 Posted May 16, 2013 Tror jeg ender opp med og selge bilen min i deler nå. Men åssen er priser på brukte deler? Dog knapt nok brukt..... Bla:Gaz coilovers med 400/350 fjørerMegasquirt MegaSquirt-II V3.57 satt opp for TFI,med lednings nett til 2,9 v6Bremse kitt 300mm sierra,mustang calippere,focus slissa borra skiver,stålomspunnet slanger.Justerbare Tca Race tech målere:olje temp,olje trykk og vann.Innovate Standalone Gauge KitCosworth radiator aluminium (kopi)Caster stag med innfestingForsterket steg 2 klutaj til v6 Pent rustfritt 3dørs karosseri Hva tror/ville dere betalt for noe sånt noe? Hei:) Hvor nære var du ikke å få bilen kjørbar egentlig? Mente du hadde alt såsi? selge en så fin bil med så mye arbeid i deler er synd da . Hva hadde du så trengt hjelp til? 83 merkur xr4ti widebody,langtidsprosject.start ca 2015 85 sierra xr4x4 orginal 3dørs. 2.8 v6 turbo,utstilling/bane.sikte på shine på denne her start 2014 85 sierra xr4x4 isbil .v6 3.0(2.8base) rally sugemotor E85/Nos.halvbur.isdekk.fortsetter høsten 2013,kjøre vinter 14:) 88 sierra sedan cosworth replica. sohc 2.0 motor under bygging..E85.høsten 2013 88 Sierra cosworth banebil bredda sedan.kjøre 2014.mye gjennstår.Motor pinto E85 2.0 eller Lima 2.5
_ford Posted May 16, 2013 Author Posted May 16, 2013 Hei:) Hvor nære var du ikke å få bilen kjørbar egentlig? Mente du hadde alt såsi? selge en så fin bil med så mye arbeid i deler er synd da . Hva hadde du så trengt hjelp til? Bilen er konmplett og kjørbar den;)men har mistet litt "gløden" og ønsker muligens og prøve noe annet......Og virka jo ikke som noen ville kjøpe komplett så derfor får jeg se om jeg selger den i deler. Har kanskje kjøper på rå karosseriet nå så
Recommended Posts