Sierra_2.9 Posted May 15, 2013 Posted May 15, 2013 Er d ikke noe sånt som 600 hk i elvelund sin? også med slicks, så kjører vi ikke fra en gammal vw-buss? uff, ser ikke bra ut for cosworth sitt rykte '93 Escort CosworthX - '93 ///M3- '92 Ford Sierra CLXX - '89 Sierra CosworthMine bilder:www.facebook.com/hmfotografi - Lik gjerne siden
Cosworth Racing1 Posted May 15, 2013 Posted May 15, 2013 (edited) Hvilken tid ble det der egentlig? Edited May 15, 2013 by Cosworth Racing1 2008 VW Transporter 2,5 4motion1991 Sierra Cosworth 4x4
RS 1000 Posted May 15, 2013 Posted May 15, 2013 (edited) Er d ikke noe sånt som 600 hk i elvelund sin? også med slicks, så kjører vi ikke fra en gammal vw-buss? uff, ser ikke bra ut for cosworth sitt rykte Her er noe info.657hk 714nm 2,3bar Edited May 15, 2013 by RS 1000 Hovedproblemet med inkompetanse er at innehaveren sjelden er klar over dette selv. Vedkommende fortsetter derfor sitt virke med å ødelegge for alle dem som tar kontakt.
Slåstad RS Posted May 15, 2013 Posted May 15, 2013 Er d ikke noe sånt som 600 hk i elvelund sin? også med slicks, så kjører vi ikke fra en gammal vw-buss? uff, ser ikke bra ut for cosworth sitt rykte Hørtes og såg ut til å bare buldre den coswothen?Virker bedre her? : Aldri noe godt uten at det er galt for noe.
Cosworth Racing1 Posted May 15, 2013 Posted May 15, 2013 Den ble greit frakjørt av Escorten i draget før? Hva skjer med Sierraen da? Funket ikke mye bra den.. For meg synes jeg det ser ut som det går VELDIG dårlig.. Men kan bli lurt av filmen. Hørtes og såg ut til å bare buldre den coswothen?Virker bedre her? : 8,56 på 201 meter? Kjører jo kjappere med grønne dyser.. 2008 VW Transporter 2,5 4motion1991 Sierra Cosworth 4x4
ford-racing Posted May 15, 2013 Posted May 15, 2013 Ronny fikk en meget dårlig start mot bussen. Var vist ikke bare bare å få til gode starter med gode dekk. Vanskelig å finne rett turtall å fyre løs på. "Don`t find fault, find a remedy; anybody can complain" ~Henry Ford
RS 1000 Posted May 15, 2013 Posted May 15, 2013 Sånn går det nesten alltid når man har valgt så "svært" motoroppsett at det ikke presterer bedre enn ca. 150 hk v/ 4000 o/min. Tar man for hardt i så spinner man seg bort, for lite og motoren dør ned. Hovedproblemet med inkompetanse er at innehaveren sjelden er klar over dette selv. Vedkommende fortsetter derfor sitt virke med å ødelegge for alle dem som tar kontakt.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now