Hansien Posted May 9, 2013 Share Posted May 9, 2013 (edited) Ultra Motorsport Rogue16x8" 6x139,7 ET30Dekk: Bridgestone A/T 225/70-16 Hele og pene felger. Noen småflekker hvor klarlakken såvidt har løsnet(bilde 2) men dette er noe som går ann å fikse ved hjelp av litt kjærlighet og pleie. Da har du felger som er så gode som nye.Dekkene bak har mye spor igjen. Foran har dessverre vært utsatt for dårlig spissing så disse bør byttes. Noen småsår er det og på dekkene. Pris. 5000,- eller bud. Alt ligger ved Fagernes i ValdresTLF: 48 13 72 12Sms eller PM er foretrukket. Da jeg fortiden jobber i Sandefjord og omegn kan jeg være behjelpelig med å frakte felgene til en plass i nærheten av ruten jeg da kjører. (Hønefoss, drammen, Tønsberg bare for å ta noen eksempler.) Men dette avtales nærmere ved en handel. Edited June 6, 2013 by Hansien '09 Ford Ranger Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ghost00 Posted May 9, 2013 Share Posted May 9, 2013 (edited) nvm leste ikke hele, så det var 100x4 Edited May 9, 2013 by Ghost00 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian MH Posted May 9, 2013 Share Posted May 9, 2013 De ultrafelgene, vet du om de ville passet en 07 Navara? [] 07 Audi A6 Allroad 2.7 TDi Q, kvartsgrå. [] 15 Ford Fiesta 1.0 Ecooboost titanium, candy blue [x]10 VW Golf 1.6 TDi shark blue "sommerblå"[x]11 Ford Focus 1.6TDCi Titanium, Candy Red[x]01 Ford Mondeo 2.0L GHIA, pepper red Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hansien Posted May 9, 2013 Author Share Posted May 9, 2013 De ultrafelgene, vet du om de ville passet en 07 Navara?Usikker, men i og med at det er Nissan så tipper jeg de har 6x114,3. '09 Ford Ranger Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hansien Posted June 6, 2013 Author Share Posted June 6, 2013 Da er vel det meste av felger solgt, og kun de jeg hadde på Rangeren står igjen.I tillegg fant jeg igjen originaldekkene til bilen når jeg rota litt mer på lageret. Skal se om jeg får tatt noen bilder i løpet av dagen og lagt de og ut. '09 Ford Ranger Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts