triggerhappy Posted September 14, 2003 Share Posted September 14, 2003 Er det bare å ha på en hvilkensomhelst kjølevæske på cosworthen, eller er det noen spesielle som anbefales? -x 1988 Ford Sierra Cosworth Link to comment Share on other sites More sharing options...
WingDude Posted September 14, 2003 Share Posted September 14, 2003 Pass på at det er samme farge, rød eller blå. Link to comment Share on other sites More sharing options...
triggerhappy Posted September 14, 2003 Author Share Posted September 14, 2003 Takk for at du hjelper meg med alt nybegynner-maset mitt Kjetil! -x 1988 Ford Sierra Cosworth Link to comment Share on other sites More sharing options...
WingDude Posted September 14, 2003 Share Posted September 14, 2003 He he, vi var alle nybegynnere en gang Link to comment Share on other sites More sharing options...
triggerhappy Posted September 22, 2003 Author Share Posted September 22, 2003 Hvor mange liter vann/kjølevæske går det på den? -x 1988 Ford Sierra Cosworth Link to comment Share on other sites More sharing options...
WingDude Posted September 22, 2003 Share Posted September 22, 2003 Overkant av 6 liter, tror jeg det var... Link to comment Share on other sites More sharing options...
triggerhappy Posted September 22, 2003 Author Share Posted September 22, 2003 Takk! Så bilen din på Gatebil, Kjetil, den så veldig fin ut. Hadde du lagt den ut til salg for to uker siden, så hadde jeg nok kjøpt den! -x 1988 Ford Sierra Cosworth Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts