Jump to content

Recommended Posts

Posted

er en mulighet det ja,

 

spm er om det er komp feil,

 

annen mulighet er at en dyse sprøyter forsinket ol.,

 

tredje muligheten er feil rundt dysene som slipper karbon rester inn i oljen,

 

ikke for å male fanden på veggen men....

dette dreper turboen og gjør at du har en liten jobb med vasking av div rør enkleste måte å finne denne feilen på er oljeskifte med bruk av oljeflush før påfylling til ny olje, varm motoren til drifts temp se på fargen til oljen(olje stripe på hvitt papir), kjør 100km og sjekk fargen igjen ved siden av hverandre på samme papir det skal ikke være forskjell etter bare 100km med en ny flushet motor

er det forskjell så sjekk dysene og se om alle lar seg fjerne, sitter en bom fast så er det vistnok et tegn på lekkasje, og skifte turbo er da bortkastet uten å fikse lekkasjen+rense alle rør for carbon oppbygning

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...