FunkyHunk Posted May 3, 2013 Share Posted May 3, 2013 Hei, lufter nå interessen for å selge Frosken min, Det er en 2 liter 5trinns manuell, standard utstyrt gått ca 270kLitt slitt førerstol, liten sprekk i fanger hf, litt lyd av girkassa, begynnende rust i skjermbuer bak, overflaterust på kanaler, litt slakk i oppned-stagene foran. Ellers god bil, gjerrig på bensin og god å kjøre. Xenon i nær og lang. Bilen skal være eu-godkjent innen 30.juni, men burde klare kontrollen greit. Den står i Ballangen, nordland fylke, 4 min sør for Narvik.Alu sommer/vinter. Jeg hadde tenkt meg ca 4000.- eller bud. Jeg bytter gjerne i felger eller andre deler til 65-66 mustang. Bilder med vinterfelga på: Kontakt meg gjerne på PM, mail eller TLF: 90665938 Link to comment Share on other sites More sharing options...
FunkyHunk Posted July 1, 2013 Author Share Posted July 1, 2013 Bump! Har bilen ennå. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gran-Mk1 Posted August 25, 2013 Share Posted August 25, 2013 solgt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts