Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Hei , temperatur måleren for kjølevatn har slutta å virke ,har sånnt vanlig instrument som dei seller på bilxtra . Kjøpte nytt og bytta det og føleren , men viser forsatt ikkje nokke, er strømm på de og er rikig kobla til . Måleren i dashbordet virker heller ikkje <_<

Nokken som veit ??

Edited by Bø-cosworth
Posted

er du sikkert på at det er vann på den? eller at det blir temp på vannet?

1988 Ford Sierra Cosworth
1991 BMW M5
2001 BMW 330i

Posted

er du sikkert på at det er vann på den? eller at det blir temp på vannet?

hvor er sensoren din kobla?

Jeg kjøpte ny termostat fra mattlewis i fjor, sleit da også med og få temp på måleren, det var jo ikke rart i heletatt.. termostaten åpna ikke.. resulterte i rasa topp pakning + toppdekket måtte takes..

fikk en ny termosta for tort å svie...

Posted

hvor er sensoren din kobla?

Jeg kjøpte ny termostat fra mattlewis i fjor, sleit da også med og få temp på måleren, det var jo ikke rart i heletatt.. termostaten åpna ikke.. resulterte i rasa topp pakning + toppdekket måtte takes..

fikk en ny termosta for tort å svie...

det lurte jeg på og. om han var sikker på at det var sirkulasjon på vannet,men ser det ble glemt i farta hehe :)

1988 Ford Sierra Cosworth
1991 BMW M5
2001 BMW 330i

Posted

har du jording på føler? vart litt kødde å skjønne korleis du har kobla opp dette...

Hehe , ja sikkert ikkje så bra forklart.. men er jording på føler ..

• 5 weeks later...
Posted

Prøver meg her, Når jeg startet bilen til morgen i dag så gikk temp måler i instument rett til værs, langt over merket. Er det ny føler som trengs?

Posted

Prøver meg her, Når jeg startet bilen til morgen i dag så gikk temp måler i instument rett til værs, langt over merket. Er det ny føler som trengs?

Jepp!

2008 VW Transporter 2,5 4motion

1991 Sierra Cosworth 4x4