Bø-cosworth Posted April 22, 2013 Share Posted April 22, 2013 (edited) Hei , temperatur måleren for kjølevatn har slutta å virke ,har sånnt vanlig instrument som dei seller på bilxtra . Kjøpte nytt og bytta det og føleren , men viser forsatt ikkje nokke, er strømm på de og er rikig kobla til . Måleren i dashbordet virker heller ikkje Nokken som veit ?? Edited April 22, 2013 by Bø-cosworth Link to comment Share on other sites More sharing options...
Odin Posted April 22, 2013 Share Posted April 22, 2013 er du sikkert på at det er vann på den? eller at det blir temp på vannet? 1988 Ford Sierra Cosworth1991 BMW M52001 BMW 330i Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smistad Posted April 22, 2013 Share Posted April 22, 2013 Har du skiftet vanntemp sensor bak på toppen? Busskort. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hår ball Posted April 22, 2013 Share Posted April 22, 2013 er du sikkert på at det er vann på den? eller at det blir temp på vannet? hvor er sensoren din kobla? Jeg kjøpte ny termostat fra mattlewis i fjor, sleit da også med og få temp på måleren, det var jo ikke rart i heletatt.. termostaten åpna ikke.. resulterte i rasa topp pakning + toppdekket måtte takes.. fikk en ny termosta for tort å svie... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Odin Posted April 22, 2013 Share Posted April 22, 2013 hvor er sensoren din kobla? Jeg kjøpte ny termostat fra mattlewis i fjor, sleit da også med og få temp på måleren, det var jo ikke rart i heletatt.. termostaten åpna ikke.. resulterte i rasa topp pakning + toppdekket måtte takes.. fikk en ny termosta for tort å svie... det lurte jeg på og. om han var sikker på at det var sirkulasjon på vannet,men ser det ble glemt i farta hehe 1988 Ford Sierra Cosworth1991 BMW M52001 BMW 330i Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bø-cosworth Posted April 23, 2013 Author Share Posted April 23, 2013 Komm vatn/kjøleveske ut når eg bytta føleren så er vatn der og den blir varm . men usikker på sirkulasjonen og har ikkje bytta den blå sensoren atmed. Link to comment Share on other sites More sharing options...
twin turbo Posted April 23, 2013 Share Posted April 23, 2013 har du jording på føler? vart litt kødde å skjønne korleis du har kobla opp dette... trehjulsykel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bø-cosworth Posted April 24, 2013 Author Share Posted April 24, 2013 har du jording på føler? vart litt kødde å skjønne korleis du har kobla opp dette...Hehe , ja sikkert ikkje så bra forklart.. men er jording på føler .. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sierra93rs Posted May 23, 2013 Share Posted May 23, 2013 Prøver meg her, Når jeg startet bilen til morgen i dag så gikk temp måler i instument rett til værs, langt over merket. Er det ny føler som trengs? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cosworth Racing1 Posted May 23, 2013 Share Posted May 23, 2013 Prøver meg her, Når jeg startet bilen til morgen i dag så gikk temp måler i instument rett til værs, langt over merket. Er det ny føler som trengs? Jepp! 2008 VW Transporter 2,5 4motion1991 Sierra Cosworth 4x4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts