Da9el Posted August 30, 2013 Author Posted August 30, 2013 plokket av dekselet jeg har i siden der å det var ikke mye plass i min..er en sort boks der men har ikke sett så nøye etter..mener kupefilteret ligger atme gasspedalen.Focus er flott familiebil..har en på snart 2 år i bakovervendt å en på 9 år i vanli stol..funket kjempebra på ferie i sommer det 08 Ford Focus 2.0tdci Titanium stv
ST225.350 Posted August 30, 2013 Posted August 30, 2013 Ja håper bare det blir tilstrekkelig plass i min 3dr hothatch xD når jeg målte volum så fik jeg ca 8-9l plass der. murlig jeg må bruke de ovale høytalerne der. men er god nok plass til og få noen høytallere der om du titter in ved gear spaken din, så ser du murlig det ikke er likt på std og ST. men hos meg var det god plass Men skal dobbelsjekke når jeg får bilen tilbake Mittsubishi colt mk1 (Drept 2 stk motorer, og hugd) Mercedes benz 89 modell. (drept motor og karoserri) Golf 3 94 (et karoserri drept, en gearkasse drept, en motor Drep så hugd) Golf 3 96 (En motor drept og så solgt) Smart Roadster Brabus (solgt) Ford Focus ST225 DSCI Stage 4 (En motor blok drept)
dajaco Posted August 30, 2013 Posted August 30, 2013 Hva koster stor stereo med navi (orginal 2 din), og hvor får man kjøpt den.
Da9el Posted September 2, 2013 Author Posted September 2, 2013 denne jeg har kostet visst 40.000.- sier dem på ford forhandlern. styringa til varmeapparat sitter i samme enhet så er vel derfor den er litt dyr 08 Ford Focus 2.0tdci Titanium stv
Recommended Posts