Escossie Posted April 7, 2013 Share Posted April 7, 2013 (edited) Garrett GT4094R turbo selges. Anti-Surge kompressor hus. 0.95 AR eksos hus 3.5" eksos Flens.Turboen er strøken! Eksoshuset er moddet ala gra/wrc style for lettere demontering. Dette er turbon som satt på den røde sedan min / gamle bilen til kjellis.Bremset 664hjul hk på YB motor på vanlig pumpe bensin med god respons. Følger med 3.5" V-band flens og ny ubrukt turbo pose / "varmesjold" som funker vanvittig bra. Selges 9000kr. / BUD. Kontakt:Per Gustav BråthenTlf: 482 74 044Mail: pgbraathen@gmail.com Befinner seg i Drammens området. Edited April 7, 2013 by Escossie Link to comment Share on other sites More sharing options...
hår ball Posted April 7, 2013 Share Posted April 7, 2013 offtopic.Har du den matt magentaen ennå ? Eller hvor ble den av ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Escossie Posted April 7, 2013 Author Share Posted April 7, 2013 offtopic.Har du den matt magentaen ennå ? Eller hvor ble den av ? Har den ja... Kommer til og legge ut rullende karosseri etterhvert nå når jeg har mulighet til salgs. Og vingebilen min kommer forsalg etter hvert når jeg har tid også. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Escossie Posted April 11, 2013 Author Share Posted April 11, 2013 Ingen som trenger grom turbo? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Escossie Posted May 13, 2013 Author Share Posted May 13, 2013 Ligger her fortsatt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Escossie Posted May 20, 2013 Author Share Posted May 20, 2013 BUMP! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Escossie Posted June 9, 2013 Author Share Posted June 9, 2013 Opp og hopp! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts