Jump to content

Fjerne Polerings Roser


Recommended Posts

Hei..

 

Nå er det jo snart sesong for grombilene. Så jeg driver å skal kjøpe litt mer lakk produkter, men jeg finner ikke ett produkt som fjerner de såkalte "polerings roser" vet jeg har sett en tråd om dette her før, men finner den ikke igjen. er det noen av dere som vet om ett bra produkt som fjerner dette? gjerne ett som gjør bilen ultra blank og glatt også. :D

 

takker for tips :)

TbwraZY.jpg
Link to comment
Share on other sites

Det er absolutt noe å øve seg på..

 

Men kjøp deg en DA maskin, og SwirlX så skal du nok bli kvitt det.. Etterfulgt av en god voks, gjerne swisswax concorso.:)

 

Du nevner og at du skal ha bilen blank og glatt, voksen hjelper deg med å få den blank.. Om du skal ha den glatt så er hvertfall 1.pri å claye hele bilen før polering..:)

Edited by 2.8i TIC
Link to comment
Share on other sites

http://www.fordclubnorway.no/forum/forum/38-karosseri-lakk-og-bilpleie/ har skrevet en liten avhandling på denne siden.

[] 07 Audi A6 Allroad 2.7 TDi Q, kvartsgrå.

[] 15 Ford Fiesta 1.0 Ecooboost titanium, candy blue

[x]10 VW Golf 1.6 TDi shark blue "sommerblå"

[x]11 Ford Focus 1.6TDCi Titanium, Candy Red

[x]01 Ford Mondeo 2.0L GHIA, pepper red

Link to comment
Share on other sites

Swirls som det så fint kalles og. Aldri hørt ordet poleringsroser før så måtte bare spørre for å være på sikre siden.

Da er vel det som 2.8i TIC foreslår en god løsning. Er hele bilen dekket av dette eller bare deler?

 

Har forsåvidt en DA maskin du kan låne om du ikke har selv. Pads er jeg usikker på om jeg har av rett slag.

Link to comment
Share on other sites

ok. jeg har en enkel maskin, men om det er DA vet jeg ikke. hmm det er vel store deler av bilen som er sånn, men enkelte steder er verre enn andre.

skal se hva jeg finner i garasjen, mulig jeg har noen pads som kan brukes.

TbwraZY.jpg
Link to comment
Share on other sites

Jeg brukte lakkrens i dag, gikk over bilen 2 ganger for så å polere. da gikk de fleste swirls bort. eneste jeg ikke har kommet til enda er front fangern og taket. her er iallfall resultatet.

 

http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/70554-ford-sierra-cosworth-4x4/page__pid__721470__st__100entry721470

 

fant en cosworth med samme lakk som meg, sånn jeg vil ha den, men da må jeg nok ha ny lakk tror jeg :)

 

19674094.jpg

Edited by Ghost00
TbwraZY.jpg
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...