Jump to content

Påfyllings plugg til diff


JHS

Recommended Posts

Er på utkikk etter påfyllings plugg til 4wd Cosworth bakdiff, var innom Ford i dag, og den er jo som forventet, ikke å få tak i...

 

Er det noen som vet om alternativer som passer som kan oppdrives her til lands uten alt for store kostnader?

Har sett på Ebay at f.eks. Motorsport Developments har, men synes £26 var i overkant.

Link to comment
Share on other sites

Blende plugg til hydraulikk kanskje? ta med deg lokket til Tess å prøv deg fram :)

Eg fant ei gammal hylse som eg sveisa igjen og brukte til lambda blending :smartass:

 

Det er nok en mulighet, men sitter jo magnet der orginalt, så er vel kanskje greit og ha? Blir hvertfall noe spon der... Har den gamle, men fikk ett møte med luftmeisel i går så må eventuelt sveise på en mutter på den. Men må vel være flere som har kranglet med disse tidligere og kanskje funnet noe fint som passer? :)

Link to comment
Share on other sites

Når jeg kjøpte ny på jobben(røhne&selmer) til 9 tommern, så sa delelageret at den var lik til en ny bil, så derfor var ikke det noe problem å få tak i.

Signatur kan være på inntil 5 linjer i normal skriftstørrelse, eller bilde/banner-størrelse 100x800 pixler

Link to comment
Share on other sites

på diffen min har jeg bare tatt en passende stor avkappet pipe til 1/2" skralle og sveiset på org mutteren.. gjør du det litt pent med sveisinga og litt sliping blir det helt greit å se på.. å fy så lettvindt det er å bare sette skralla rett på mutterne ved vert olje skift :D skal forøverig gjøre det samme på kassa og motoren ettervert å.. ^_^

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...