Jump to content

Stemningsrapport


pez

Recommended Posts

Været ødela det meste der, regnet jo hele tiden...men fikk da sett noen biler :)

Noen som har bilder, sleng de ut! Men sladd skiltene :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Link to comment
Share on other sites

Guest Vecon

Så dårlig ut , minner om ett sånnt treff som har blitt avtalt en dag i forveien , vær kan ødelegge mye ! :(

Link to comment
Share on other sites

Var der igår jeg, og må si jeg koste meg selvom det regnet mesteparten av tiden. Men nå hadde nå jeg reist dit nesten uansett vær da... Gøy å se at folk kan håndtere bilene sine på vått også spør du meg... Mye fine og raske biler å se der...

:)

-05 Ford Focus 1.6 tdci

-88 Ford Sierra Cosworth

Link to comment
Share on other sites

Guest thorbis

var der fra lørdag til søndag og det var flotters!! regna bra på lørdag, var my fete sladder og snurringer, mens på søndag våknet jg opp fyllesjuk og fæl til solskinn og blårøyk!!!!! absolutt verdt turen!!

noe som var litt synd var at rs200`n streika etter 2 runder ell no!!

Link to comment
Share on other sites

Vålerbanen idag var helt konge :D Og fordene rula bana :P Hehe.. Rolf Klypen sin RS500 vant extreme car løpet idag og viste at han har en av de raskeste bilene på gatebil ( om ikke den aller raskeste).. Og Hafsengen kjørte som en gud med den Sierra Sedan med RS500 motor i.. Den spinner godt.. hehe... Et annet høydepunkt var da GT40 tok seg et par runder på banen :) Opplegget rundt vålersladden var nytt av året, og det blei masse blårøyk B) En kjempefin dag.. Regnet kom ikke før kl 17.30 elr no og da var det så og si slutt allikevel..

Link to comment
Share on other sites

Her er en kjapt sammenklippet film fra Våler. Lavkvalitet, men viser litt av hva dere gikk glipp av om dere ikke var der i dag. Lørdag gikk dere glipp av masse regn  :rolleyes:

 

Film her

 

 

du så vell ikke en opel omega a som kjørte svin vell??

2012 Focus 1.0 Ecoboost Stv 125 hk

X 2004 Focus ST 170 Imperial Blue

X 87/91 sierra cosworth 4x4 stage 3

X 01 mondeo 2,0 tdi stv 115hk

X 92 fiesta xr2i 1,8 16v (RS1800)

X 88 sierra 2,0 sedan

X 90 sierra 2,0i combi

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...