Steffen A Posted April 1, 2013 Share Posted April 1, 2013 Sjønner ironien . Pen bil med riktig høyde. Men ja, kjedelige felger.Skulle hatt noe slikt på den: Ja du de felgene var jo veldig forskjellige fra MSF2 Det er ikke så mange som har MSF2 i 20" her i Norge. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RS_Henning Posted June 13, 2013 Share Posted June 13, 2013 Kan noen fortelle meg hvor dere får tak i disse "Y" felgene som vist f.eks MS-Disign? vil hest ha noen som er 5 eika har sett MS har noen dem kaller "MSF1" er på jakt etter alt fra 18" - 20" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommen Posted June 13, 2013 Share Posted June 13, 2013 Kan noen fortelle meg hvor dere får tak i disse "Y" felgene som vist f.eks MS-Disign? vil hest ha noen som er 5 eika har sett MS har noen dem kaller "MSF1" er på jakt etter alt fra 18" - 20"Ford leverer de i 18 sjøl, MS design kan bestilles hos ford The Golden era.. 1986-1987-1988 Link to comment Share on other sites More sharing options...
LordSnick Posted June 14, 2013 Share Posted June 14, 2013 Hva med http://www.adv1wheels.com/adv1wheels/home.phpLager custom så vidt jeg kan se, de har mye dype og konkave felger. 91' Sierra Cosworth 4x4 Moondust50% eier av en 74' Consul coupe 2.0L med 80 talls hjemmelaget styling i stål. Link to comment Share on other sites More sharing options...
csl8 Posted September 6, 2013 Share Posted September 6, 2013 De Zito felgene på side 1 kunne jeg tenkt meg å sett på en Mondeo! lurer veldig på å kjøpe disse. får de ligger jo på under 8000kr 20" for bare felgene! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts