Robox Posted June 25, 2005 Author Share Posted June 25, 2005 er ikke akkurat keen på å miste de pengene selv... men hvis ikke det kommer noen coolere så: hoppepåflyåbankelivskitogpengeneenutavhan! er vel under 4 uker nå forhåpentligvis.. har iallfall ikke fått beskjed om noe annet... fikk betalingsbekreftelse fra han 7 dager etter jeg sendte pengene fra banken enten har banken rota eller så har han ikke fått rota seg til å sende mail.. glemte å skrive det her men.. gir beskjed med en gang hvis jeg får høre mer fra han... gleder meg som en unge... og i tillegg til cooleren har jeg jo bestilt noen blingdeler i samme slengen siden jeg ikke skulle ha vifte.. :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
OleK Posted June 25, 2005 Share Posted June 25, 2005 dere som bestilte vifter, bestilte dere 1 eller 2? jeg anbefaller absolutt å ha 2 vifter....hadde litt for høy temp med bare ei vifte Cosworth! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robox Posted June 25, 2005 Author Share Posted June 25, 2005 bestilte bare 1 vifte til hver... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest xsiv Posted July 1, 2005 Share Posted July 1, 2005 Noe nytt ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robox Posted July 1, 2005 Author Share Posted July 1, 2005 har ikke hørt noe mer nei.. men får vel litt oppdateringer når det nærmer seg... ligger jo bare på venteliste foreløpig... Link to comment Share on other sites More sharing options...
hår ball Posted July 15, 2005 Share Posted July 15, 2005 nå da? noe nytt eller? sitter bare på en ISDN linje av en kjenning av fatter`n nå så får ikke sjekka nyhetene hver dag.. ¨Håper vi får noe noen gode nyheter snart Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robox Posted July 15, 2005 Author Share Posted July 15, 2005 fikk faktisk bekreftelse på at han har akkurat fått alle delene til coolerne nå, så han skulle begynne på de i dag... han var mest sannsynlig ferdig med ordren i slutten av neste uke... skulle få litt oppdateringer underveis sa han så håper han tar seg tid til å skrive... noen flere enn meg som er lystne på cooler eller? Link to comment Share on other sites More sharing options...
clinton Posted July 15, 2005 Share Posted July 15, 2005 ja..jeg har 89- 2wd cosworth ( 287hk/409 @ 0.9bar ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robox Posted July 16, 2005 Author Share Posted July 16, 2005 skulle nesten blitt med på bestillingen da... Link to comment Share on other sites More sharing options...
clinton Posted July 16, 2005 Share Posted July 16, 2005 ja..ville egentlig det..men kjøpte heller nytt understell til bilen pluss noen andre motor deler 89- 2wd cosworth ( 287hk/409 @ 0.9bar ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robox Posted July 25, 2005 Author Share Posted July 25, 2005 her er mailen jeg har gått og ventet på iallfall... Hi Robin, Your order is just about complete ready for shipping - photo's to follow tomorrow! Best regardsGraham bildene kommer så fort jeg får dem... :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robox Posted July 26, 2005 Author Share Posted July 26, 2005 i tilfelle noen lurte så er dette intercoolerne våre ferdige og pakket klare til å sendes til sverige i morgen tidlig... :D :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
clinton Posted July 26, 2005 Share Posted July 26, 2005 ***** da..så deilig ut..si ifra hvis det blir en til overs da..i tilfelle noen ikke gidder og hente den ene 89- 2wd cosworth ( 287hk/409 @ 0.9bar ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest xsiv Posted July 27, 2005 Share Posted July 27, 2005 ohh ohhh, aa! mhh! *sikle* ohh en av dem er min Robox : hvordan skal jeg hente dem ? Ikke si svenskegaten i svenske svergie da, for jeg er ikke akkurat verdens mest bekjente person utenfor hmmm, huset mitt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robox Posted July 27, 2005 Author Share Posted July 27, 2005 tror nok ikke det blir noen coolere til clinton... xsiv: må snakke litt med holmen om det... sender deg en pm når han har fått de.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest xsiv Posted July 27, 2005 Share Posted July 27, 2005 Høres bra ut Link to comment Share on other sites More sharing options...
clinton Posted July 27, 2005 Share Posted July 27, 2005 (edited) vi får se Edited July 27, 2005 by clinton 89- 2wd cosworth ( 287hk/409 @ 0.9bar ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robox Posted July 27, 2005 Author Share Posted July 27, 2005 oki... Link to comment Share on other sites More sharing options...
OleK Posted July 27, 2005 Share Posted July 27, 2005 hvem skal ha oil-breather? Cosworth! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robox Posted July 27, 2005 Author Share Posted July 27, 2005 det var nok meg... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robox Posted July 29, 2005 Author Share Posted July 29, 2005 sakene våre ble sendt på onsdag så forhåpentligvis har de kommet frem i begynnelsen av neste uke, men så spørs det hvor kjappe fraktselskapet er da.. men vi håper.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hår ball Posted July 29, 2005 Share Posted July 29, 2005 sweet dette har jeg venta lenge på :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robox Posted July 29, 2005 Author Share Posted July 29, 2005 du har vel venta akkurat like lenge som meg og xsiv... hehe men ja det var lenge nok.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest xsiv Posted July 30, 2005 Share Posted July 30, 2005 gleder meg til og prøve den ser om det blir noe merkbart Var nokså varm luft inn til motor på bilen min igår, måtte til Dombås og hente noe tjafs og hadde time limit så og si Link to comment Share on other sites More sharing options...
hår ball Posted August 4, 2005 Share Posted August 4, 2005 noen som har noe nytt om hvor de befinner seg? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts