Jump to content

GRS intercoolere

Robox

Recommended Posts

er ikke akkurat keen på å miste de pengene selv... men hvis ikke det kommer noen coolere så: hoppepåflyåbankelivskitogpengeneenutavhan! :lol:

er vel under 4 uker nå forhåpentligvis.. har iallfall ikke fått beskjed om noe annet... fikk betalingsbekreftelse fra han 7 dager etter jeg sendte pengene fra banken enten har banken rota eller så har han ikke fått rota seg til å sende mail.. glemte å skrive det her men.. gir beskjed med en gang hvis jeg får høre mer fra han...

gleder meg som en unge... og i tillegg til cooleren har jeg jo bestilt noen blingdeler i samme slengen siden jeg ikke skulle ha vifte.. :D :D :D

• Replies 213
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...

fikk faktisk bekreftelse på at han har akkurat fått alle delene til coolerne nå, så han skulle begynne på de i dag... han var mest sannsynlig ferdig med ordren i slutten av neste uke... skulle få litt oppdateringer underveis sa han så håper han tar seg tid til å skrive... :)

noen flere enn meg som er lystne på cooler eller? :D

• 2 weeks later...

her er mailen jeg har gått og ventet på iallfall... :D

Hi Robin,

Your order is just about complete ready for shipping - photo's to follow tomorrow!

Best regards

Graham

bildene kommer så fort jeg får dem... :D :D

ohh ohhh, aa! mhh! *sikle* ohh en av dem er min :)

Robox : hvordan skal jeg hente dem ? Ikke si svenskegaten i svenske svergie da, for jeg er ikke akkurat verdens mest bekjente person utenfor hmmm, huset mitt :P

gleder meg til og prøve den ;) ser om det blir noe merkbart :)

Var nokså varm luft inn til motor på bilen min igår, måtte til Dombås og hente noe tjafs og hadde time limit så og si :P