Jump to content

GRS intercoolere


Robox

Recommended Posts

  • Replies 213
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Guest xsiv

var samme tankegang som jeg hadde. det ser jo skabb deilig ut da, ser gutta boys med japse bilene med en heeelt ny intercooler henger og dingler attmed alt annet jalla plastikk og elektronikk som faktisk ikke har noe og gjør det, så kommer jeg med en intercooler som faktisk er større en dem fleste radiatorer.

Link to comment
Share on other sites

om du fremdeles er med må du vel selv vite... :)

 

hvis du mener på lista mi er det bare de som har skrevet at de er med etter jeg fikk lagt ut prisen som står på...

 

så de som fremdeles er med er:

- meg selv

- xsiv

- macgyver

- hårball

- fastford79

 

jeg vil bestille ganske raskt helst... 5 uker er lenge å vente... :(  kan alle som skal være med finne ut når vi skal bestille? jeg ville helst fått bestilt og betalt innen en uke hvis det lar seg gjøre... :)

 

 

skriv meg på da! :)

Profesjonell rotekoppp ute på bedringens veg men får alltid motorstopp.

I got Adhd whats your excuse ?

Link to comment
Share on other sites

Guest xsiv

Ke ? nevermind..

 

 

Men iallefall først og fremst takke deg Robox som gjorde dette mulig, u are a good guy.

Link to comment
Share on other sites

takk heller når de er trygt hjemme.. :D sitter bare å krysser fingrene for at alt går like glatt som for olek å de nå... det kommer ikke til å stå på meg iallfall... hehe

 

tidsfrist for innbetaling tirsdag til uka... da har mr graham pengene på konto før fredag.. :D

Link to comment
Share on other sites

jessda..

 

da var det bare meg, hårball og xsiv som skulle ha coolere plutselig...

 

macgyver og rsturbos2 kunne ikke alikevel og fastford79 venter jeg på svar fra...

 

bare å håpe vi fremdeles får rabatten nå da...

 

spurte graham etter bilder av evo5 cooleren.. her er de..

Link to comment
Share on other sites

*sweet like candy, yes I can be*

Så ***** pent ut :D

 

dårlig gjort at de trakk seg da :(

 

jepp.. litt råtten gjordt men fant ut at jeg egentlig ikke har bruk for den. (har ikke chip ennå)

pluss at jeg bruker mere penger ut enn jeg for inn om dagen.. så hadde ikke rukket og få betalt i tide unsett..

 

men de var pene ja! skal til tjekkia jeg kanskje de har noe fete ic der og ? ..

Profesjonell rotekoppp ute på bedringens veg men får alltid motorstopp.

I got Adhd whats your excuse ?

Link to comment
Share on other sites

Guest xsiv

ho hoi :) Gledego nyhet, får kanskje solgt pidda også :P

god damnit nå skal det handles inn deler i massevis i lassevis :P

Link to comment
Share on other sites

han boikotta oxo... ser ut til at vi 3 + olek..

 

har sendt mail til graham så venter på svar... får desverre ikke bestilt før fredag da.. må avgårde en tur på jobb... :(

 

håper bare vi får 10% når vi er 3 stk og..

om bestillinga går på på mandag,tirsdag,onsdag,torsdag eller fredag spiller ingen rolle... bare d blir gjort ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest xsiv

Håper no på vi får 10% rabatt, men synd for dem, dem får bli sittendes og sikle når vi får dem, og om att dem blir bestilt på fredag eller hva det en gjør, går i ett fett.. Jeg stikker foresten i banken imorgen tidelig og fører over pengene, ettersom nettbanken min er totalt herpa.. (eller så er det jeg som er tilbakeståendes innen det feltet)

 

 

Foresten hvor bor dere ? om jeg skal hente coolerene i svergie om jeg kan møte dere en plass i landet og levere dem personelig ? Og hvor i svergie blir coolerene sendt til ?

Link to comment
Share on other sites

det er bra dere ikke har så hastverk... :)

 

adressen min har du på pm... ;)

 

skulle likt å ha din også... siden du skal håndtere elsklingen min snart... hehe

 

sakene blir sendt til holmen.. sender ham en pm når jeg kommer tilbake.. *sovenå*

Link to comment
Share on other sites

Guest xsiv

hehe, sender deg adresse og navn og hele pakka til deg på PM..

jeg trenger bare og vite hvor han karen bor i svergie så ordne til ett møtested.. så dryler jeg nedover glad og fornøyd med whistler og fotoboks varsler. (bare i tillfelle jeg ligger 5 km\t over :P)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...