therkildsen Posted March 4, 2013 Posted March 4, 2013 en kamerat av meg driver lakk verksted har fått i oppdrag i og lakke en anglia e100 1953mod så i den samen heng så søker jeg etter bilder av sån bil for han så han hvet åsen den skal se ut når den er ferdigså har noen bilder av sån bil så post bilder her, det er en 2dørs sedan Glenn Therkildsen sen 75modbruks bilen vw caravelle 8 seter 00mod 2,5tdidu skal ikke stjele staten liker ikke konkuransekongen av skrive feil er sikkert meg
viceguy Posted March 4, 2013 Posted March 4, 2013 (edited) Nå heter den vel strengt tatt 100e da, men her er et kjapt google søk for deg Edited March 4, 2013 by viceguy
therkildsen Posted March 5, 2013 Author Posted March 5, 2013 100E ja ikke rart jeg ikke fant så mange når jeg googla E100 Glenn Therkildsen sen 75modbruks bilen vw caravelle 8 seter 00mod 2,5tdidu skal ikke stjele staten liker ikke konkuransekongen av skrive feil er sikkert meg
therkildsen Posted June 20, 2013 Author Posted June 20, 2013 en kamerat av meg driver lakk verksted har fått i oppdrag i og lakke en anglia e100 1953mod så i den samen heng så søker jeg etter bilder av sån bil for han så han hvet åsen den skal se ut når den er ferdigså har noen bilder av sån bil så post bilder her, det er en 2dørs sedan da er den ferdig med bra resultat her kommer noen bilder:før bilder og etter bilder inni Glenn Therkildsen sen 75modbruks bilen vw caravelle 8 seter 00mod 2,5tdidu skal ikke stjele staten liker ikke konkuransekongen av skrive feil er sikkert meg
Recommended Posts