jakob Posted March 1, 2013 Posted March 1, 2013 Ønsker å kjøpe en lagerbakke/lagerholder til min differensial. Tror det var høyre sida på diffen. Bør være noe i nærheten, da eg vil ha det så fort som mulig.. Pris? Eg befinner meg i området sandnes-bryne.Rogaland 94872464Jakob Ford sierra coupe v6 - Bruksbil/hverdag Ford sierra sedan 2.0 - Restaurerings-prosjekt
Sierra"2.0iS Posted March 1, 2013 Posted March 1, 2013 (edited) Jeg har, men bor ikke i nærheten , men de er gratis, tok de nettopp ut av skrotkassa! Edited March 1, 2013 by Sierra"2.0iS
Caprimaniac Posted March 1, 2013 Posted March 1, 2013 Hmmm. Pleier ikke lagerbukkene å være maskinert til huset? Omtrent som lagerbukkene i en motorbukk? Noen har kanskje bytta med hell før, så da... Caprimaniac- "RS Euroford". Ny online Speedshop:RSEuroford nettbutikk
Sierra"2.0iS Posted March 1, 2013 Posted March 1, 2013 Hmmm. Pleier ikke lagerbukkene å være maskinert til huset? Omtrent som lagerbukkene i en motorbukk? Noen har kanskje bytta med hell før, så da...De er med gjenger og O-ring for tetning ut mot drivaksler.De finnes/fantes som original Ford reservedel, komplett med lager, lagerskål/simring og O-ring
Recommended Posts