Cosworth Racing1 Posted February 24, 2013 Posted February 24, 2013 (edited) http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=40031317 Karosseriet er også til salgs. Dette er bilen til Carbon på forumet her. Bilen er forøvrig en originalbil, men trenger en del pleie før karosseriet er bra. Edited February 24, 2013 by Cosworth Racing1 2008 VW Transporter 2,5 4motion1991 Sierra Cosworth 4x4
Cosworth Racing1 Posted February 24, 2013 Author Posted February 24, 2013 Han er blitt lei, og vil heller bruke pengene på leiligheten. 2008 VW Transporter 2,5 4motion1991 Sierra Cosworth 4x4
Smistad Posted February 24, 2013 Posted February 24, 2013 26 000kr då står det Gaz coilovers ( gått 1000km, nye poly foringer på hele bilen, ebc skiver å klosser hele veien, ny frontrute. Det står ikke intercooler og radiator og frontlykter på den, og det står originale 4x4 felger med dekk . Ingen girkasse eller drivaksler fremme. Men forstilling er der så den er trillbar. Busskort.
carbon Posted February 24, 2013 Posted February 24, 2013 (edited) Info om bilen : Original 1990 mod sierra cosworth 4x4 i fargen moonstone blå!Har rullet ca 205 000kmBegge forskjermer må byttes, hjulbuer bak må byttes. Reseverhjulbrønnen er dårlig, litt rust på bakplate ( i skjøtene vanlige stedene)Det står Gaz coilovers på bilen, som har rullet 1000km, alle foringer er poly! Hel Alu diff feste bak, ebc skiver å kloster fremme og bak med kalippere i god stand! Ny frontrute i mai (med varme tråder som virker) ganske bra skinn interiør, følger med 4 ekstra skinn dørtrekk og et skinn baksete.2 org bensin pumper med AN 10 nylon spunnet slange med rød og blå fittings fra tank og frem i motor rom.Frontfanger er dårlig! Det står ikke motor og gir i bilen!Ikke intercooler eller radiator. Bilen er trillbar med 4x4 forstilling (drivakslinger følger ikke med) står på org kromkake felger med 2 bra dekk.Bilen trenger pleie og en hel lakkering og en opprydning i det elektrisk, alt virker men er rotete og ser ikke bra ut!Bilen ble importert til Norge i 2003 av Alexander Paulsen! Og det er skilter på bilen per dags dato men trenger eu! Ingen heftelser!Bilder kommer, kan eventuelt sendes på Mail/ MMS Pris antydning 25 000kr NB! NB!Foreløpig plukkes det ikke deler av bilen som den står no, er kun de deler som ligger i finn annonse som selges løst Jeg kan nåes på tlf 41182448/ Mail : inzane_racing@hotmail.comBilen står i Bergen og eg har helt sikkert glemt å nevne noe i denne beskrivelsen av bilen men ska ligge til alt jeg kommer på( ska du ringe meg, gjør det helst etter 15.00 da sjefen av og til kan sammenlignes med selveste Adolf H. Edited February 25, 2013 by carbon 4x4 cosworthE46 Touring
Cosworth_ftw Posted February 24, 2013 Posted February 24, 2013 Høres ut som dumå finne deg en ny arbeidsgiver brennkvikt
alelys Posted February 25, 2013 Posted February 25, 2013 (edited) . Edited November 17, 2013 by alelys
carbon Posted February 25, 2013 Posted February 25, 2013 Smistad sier noe om at du kanskje har en 4x4 girkasse å selge? Ja har en kasse men venter på svar av en kompis om han ska ha den eller ikke.Er en mt75 med Bm shortshift. Mulig den skrapet litt inn i 3 gir ved rask giring. Utenom det ska den være tight å fin å eg kunne tenke meg 1500kr for den :-) 4x4 cosworthE46 Touring
Smistad Posted February 26, 2013 Posted February 26, 2013 Ja har en kasse men venter på svar av en kompis om han ska ha den eller ikke.Er en mt75 med Bm shortshift. Mulig den skrapet litt inn i 3 gir ved rask giring. Utenom det ska den være tight å fin å eg kunne tenke meg 1500kr for den :-)Oddvard skal ikke ha kassen, snakket me han i går Busskort.
Recommended Posts