olespole Posted February 24, 2013 Share Posted February 24, 2013 heisannselger min bensintank fra en sierra isgamle eier påsto at den bare var 3-4 måneder gammel ser og ikke veldig gammel ut denne må hentes i kristiansandpris er bud da jeg ikke vet hva slikt kan være verdtkan følge med pumpe som sto på samme bil tlf 95001667mvh ole Link to comment Share on other sites More sharing options...
olespole Posted April 18, 2013 Author Share Posted April 18, 2013 opppp med seg Link to comment Share on other sites More sharing options...
zetobbec Posted April 18, 2013 Share Posted April 18, 2013 (edited) opppp med seg LMCossy trenger denne... Edited April 18, 2013 by zetobbec Gamle ford'er dør aldri- de går bare fortere... Link to comment Share on other sites More sharing options...
olespole Posted May 3, 2013 Author Share Posted May 3, 2013 opppp igjen Link to comment Share on other sites More sharing options...
LM-Cossy Posted May 3, 2013 Share Posted May 3, 2013 opppp igjen Pris? Murphy's lov: alt som kan gå galt vil gå galt.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
olespole Posted May 3, 2013 Author Share Posted May 3, 2013 sleng på et bud du;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
LM-Cossy Posted May 6, 2013 Share Posted May 6, 2013 sleng på et bud du;) 500 kr Murphy's lov: alt som kan gå galt vil gå galt.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
olespole Posted May 6, 2013 Author Share Posted May 6, 2013 den blir solgt for det....men sender ikke Link to comment Share on other sites More sharing options...
LM-Cossy Posted May 6, 2013 Share Posted May 6, 2013 den blir solgt for det....men sender ikke Leste det etter jeg la inn budet.. Har et par kompiser i "området", så skal se på muligheter Murphy's lov: alt som kan gå galt vil gå galt.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts