bart Posted February 16, 2013 Share Posted February 16, 2013 noen som har noe teknisk info som viser at mk1/mk2 chassi er i grunn likt at det kun er facelift på mk2, Link to comment Share on other sites More sharing options...
fiesta05 Posted February 16, 2013 Share Posted February 16, 2013 Prøv å google litt, evt snakk med Ford! 03` Focus RS #343685` MB 190D US Link to comment Share on other sites More sharing options...
bard Posted February 17, 2013 Share Posted February 17, 2013 Jeg regner med du prøver å få godkjent effektøkning. Jeg mistenker at "i grunn likt" ikke er godt nok for tafikkstasjonen. Foran er det forskjell på stagene fremover, dempertårn og rammevanger. Prinsippet er det samme, men delene er forskjellige. Har du sett dette TÜV-dokumentet?http://www.netz-kasten.de/fiesta1/10/Fi1V43.PDF Det beskriver et ombyggingssett for bremser med 247x10mm skiver. Det virker som det bruker standard caliper (ikke XR2) sammen med ny brakett.Hvis jeg tolker tysken riktig kan 90 eller 100hk godkjennes med dette settet. Det står ingenting om endringer av hjuloppheng i tillegg. Mk6 XR3i Cab. || Mk1 XR2 CVH || Escort mk3 Zetec || Fiesta mk1 Kent Mikuni || Og en Puma '11 BMW 525d || '13 Yamaha XJ6N Originaldeler, remixed. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bart Posted February 17, 2013 Author Share Posted February 17, 2013 (edited) hk er ok, er momentet på 145nm som er bøygen, trenger en kobling mellom mk1 karosseriet og mk2 karosseriet å vise til, har printet ut å sett på disse tuv papirene men er dårlig i tysk, har forstått det slik at disse tuv papirene gjelder både for mk1 og 2??? dette er jo litt som escort 1 og 2 granada 1-2-3 sierra 1og2 bilene er i prinsipp like med litt modernisering av utsjående, det meste av skrudde deler kan skres frem og tilbake Edited February 17, 2013 by bart Link to comment Share on other sites More sharing options...
bard Posted February 17, 2013 Share Posted February 17, 2013 Æsj. Er det ikke godt nok at mk1 XR2 har 123NM? 17% økning. Dokumentet gjelder nok bare mk1. Det er datert 1982 og omtaler WFBT/GFBT som er mk1. Mk6 XR3i Cab. || Mk1 XR2 CVH || Escort mk3 Zetec || Fiesta mk1 Kent Mikuni || Og en Puma '11 BMW 525d || '13 Yamaha XJ6N Originaldeler, remixed. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now