RS|Stian Posted February 12, 2013 Share Posted February 12, 2013 Fikk nettopp telefon fra en i Se og Hør som lurte på om jeg visste om en Sierra de kunne låne til disposisjon en dag ifbm. en gla'historie-reportasje.Kort fortalt er historien slik; en mann i 30-åra fra Kongsberg hadde en drøm når han fikk lappen som 18-åring, og det var at han skulle ta med sin 90 år gamle bestemor på tur i en Sierra til et område nære Gaustatoppen. Nå ønsker Se og Hør og gjøre en reportasje ut av det og søker derfor en hel og fin Sierra til disposisjon en dag. Hadde ingenting å si om det var sedan, kombi, 3/5-dørs, farge osv. bare den så grei ut. De betaler selvsagt eier for lån av bilen, summen han sa til meg var 3-5000kr. men dette avhenger nok av hvor lenge de låner bilen. Har du en fin Sierra til disposisjon og ønsker noen lett-tjente penger? Send meg en PM for videre informasjon. FordClubNorway.no Link to comment Share on other sites More sharing options...
Per Olav Posted February 12, 2013 Share Posted February 12, 2013 Den bør vel sikkert være rimelig standard den vel? Ble det sakt noe om det eller? Det er vinter.. En rimelig std cosworth 4x4 måtte jo vært fint å vise frem nå. 88 Sierra RS Cosworth. Hvit<br /> 92 Sierra DOHC 4x4 Turbo. Sølv *DØD*<br /> Prosjekt tråd til alle bilene: <a href='http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/61088-sierra-dohc-4x4-turbo/'class='bbc_url' title=''>Prosjekttråd</a> Link to comment Share on other sites More sharing options...
RS|Stian Posted February 12, 2013 Author Share Posted February 12, 2013 Nei, ikke annet enn at den bør se hel og grei ut. Antar en mest mulig standard bil er å foretrekke. Kanskje enklere for eier å låne bort en vanlig Sierra og ikke en Cosworth, men det får være opp til en selv. FordClubNorway.no Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fresh| Posted February 12, 2013 Share Posted February 12, 2013 Vi har jo en viss 4x4 combi da.... (kremt) Link to comment Share on other sites More sharing options...
86Sierra Posted February 12, 2013 Share Posted February 12, 2013 (edited) Fristende! Xr4'en min står jo i Kongsberg. Bare det hadde vært sommer og ikke vinter... Edited February 12, 2013 by 86Sierra 1999 Mondeo 1.81984 Sierra xr4i1978 Capri 2.0 S1972 Pontiac Firebird Link to comment Share on other sites More sharing options...
RS|Stian Posted February 15, 2013 Author Share Posted February 15, 2013 Drar opp igjen denne. Ingen som vil låne bort sin Sierra til en artig reportasje og som samtidig kan tjene gode penger? FordClubNorway.no Link to comment Share on other sites More sharing options...
D.D.Wernberg Posted February 15, 2013 Share Posted February 15, 2013 Hadde den sett ut så xD hehe Ford Sierra 5dr '87 2.0iFord Sierra 3dr '86 2.9iDodge Dart '73 slant sixProsjekttråd Brødrene Wernberg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Per Olav Posted February 15, 2013 Share Posted February 15, 2013 Hadde den sett ut så xD heheSamme her. Ikkeno problem å låne bort dohc 4x4'n min, men den er ikke akkurat noe å vise frem i offenlige medier synes jeg... 88 Sierra RS Cosworth. Hvit<br /> 92 Sierra DOHC 4x4 Turbo. Sølv *DØD*<br /> Prosjekt tråd til alle bilene: <a href='http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/61088-sierra-dohc-4x4-turbo/'class='bbc_url' title=''>Prosjekttråd</a> Link to comment Share on other sites More sharing options...
2.8i TIC Posted February 15, 2013 Share Posted February 15, 2013 Hadde min vært ferdig eu godkjent kunne de lånt min men... Link to comment Share on other sites More sharing options...
RHH Posted February 17, 2013 Share Posted February 17, 2013 Kan da låne min, men den er ikke strøken.. 89 FORD SIERRA SEDAN IS Bruksbil 94 FORD SCORPIO STV Bruksbil–SOLGT FORD SIERRA SEDAN Proskjekt Link to comment Share on other sites More sharing options...
alelys Posted February 17, 2013 Share Posted February 17, 2013 mange som har sierra i go stand her "lookalike'en" min er langt fra kjørbar, p100'n er vel feil bil og i 10,000 farger Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sierra"2.0iS Posted February 18, 2013 Share Posted February 18, 2013 Når er dette aktuellt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
RS|Stian Posted February 18, 2013 Author Share Posted February 18, 2013 Når er dette aktuellt?De er klare så fort det er en Sierra de kan låne. FordClubNorway.no Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sierra"2.0iS Posted February 19, 2013 Share Posted February 19, 2013 Er for mye salting til å ta ut bilen nå. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian MH Posted February 19, 2013 Share Posted February 19, 2013 Hvis man hadde fått Se & hør til å også betale en ordentlig rens av bilen da ? [] 07 Audi A6 Allroad 2.7 TDi Q, kvartsgrå. [] 15 Ford Fiesta 1.0 Ecooboost titanium, candy blue [x]10 VW Golf 1.6 TDi shark blue "sommerblå"[x]11 Ford Focus 1.6TDCi Titanium, Candy Red[x]01 Ford Mondeo 2.0L GHIA, pepper red Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ghost00 Posted February 19, 2013 Share Posted February 19, 2013 har meldt opp min ved intresse Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hansien Posted February 19, 2013 Share Posted February 19, 2013 Hvis man hadde fått Se & hør til å også betale en ordentlig rens av bilen da ? Tror nesten dette er noe som bør gjøres som en selvfølge, for de som har en fin sierra her inne vil neppe ta den ut av garasjen sånn helt uten videre en vintersdag. '09 Ford Ranger Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts