84Granada Posted February 9, 2013 Share Posted February 9, 2013 Noen som vet om et sted man får kjøpt bremserens på 4/5l kanner?Hørte hos würth, men der kosta det omtrent en hel årsinntekt for en 5l kanne. - 84 Ford Granada 2.3L Jubileum LincolnGranadadeler eller rimelig granada til salgs? Ta kontakt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrik92 Posted February 9, 2013 Share Posted February 9, 2013 Noen som vet om et sted man får kjøpt bremserens på 4/5l kanner?Hørte hos würth, men der kosta det omtrent en hel årsinntekt for en 5l kanne. Når du sier en hel årsinntekt må jeg bare spørre om du "naver?" Har du hørt med biltema, bilextra eller mekonomen? Sierra 2.0 DOHC prosjekt Link to comment Share on other sites More sharing options...
hår ball Posted February 10, 2013 Share Posted February 10, 2013 dra til nærmeste lakk leverandør og høre.Event spørr på en 5 liter med silikonfjerner, 2 sider av samma sak.. wurth nytter det ikke å handle av, om man er privat person.. ikke ellers heller, om du spør meg Link to comment Share on other sites More sharing options...
grcossie Posted February 10, 2013 Share Posted February 10, 2013 Vi har i hellanor avd vår, ellers bruker vi 20liters dunker fra wurth, på vekstedet Link to comment Share on other sites More sharing options...
84Granada Posted February 10, 2013 Author Share Posted February 10, 2013 Får se om jeg får kjøpt av et verksted, biltema og bilxtra hadde kun på sprayboks.. Får se hos mekonomen. Det med årsinntekt ble vel mere ironisk, men med en pris på over 500kr på 5l så blir det fort dyrt Ellers får jeg vel stikke innom noen verksteder, mulig de kan selge meg noe billig - 84 Ford Granada 2.3L Jubileum LincolnGranadadeler eller rimelig granada til salgs? Ta kontakt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Granada 2.8 Ghia Posted February 23, 2013 Share Posted February 23, 2013 Bremserens på sprayboks er greitt nok det. Men ærlig talt så bruker eg sjeldan bremserens på bremser, en skikkelig test-nedbremsing etterpå så er det reint. Med mindre det er ekstremt da. Ellers så får man mye annet fint som gjør nytta, whitespirit, tynner, sprit etc Westfrost funker greitt også. `82 Granada 2.0, `82 Granada 2.8 "Ghia", `84 Granada 2.3 L Turnier, `92 Scorpio 2.9 GL, `96 Scorpio 2.5TD Turnier Link to comment Share on other sites More sharing options...
84Granada Posted March 3, 2013 Author Share Posted March 3, 2013 Bremserens på sprayboks er greitt nok det. Men ærlig talt så bruker eg sjeldan bremserens på bremser, en skikkelig test-nedbremsing etterpå så er det reint. Med mindre det er ekstremt da. Ellers så får man mye annet fint som gjør nytta, whitespirit, tynner, sprit etc Westfrost funker greitt også.Tynner funker utmerket ja, whitesprit blir det jo litt fett av.Og nei, tanken var vel ikke å bruke det på bremser - 84 Ford Granada 2.3L Jubileum LincolnGranadadeler eller rimelig granada til salgs? Ta kontakt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts