Fredrik92 Posted February 11, 2013 Author Share Posted February 11, 2013 Varmt vann har jeg erfart at funker bra på en del limte glass. Såpass? Bimmers forumet sier at dem skal i ovnen til limen smelter på sånn 120grader liksom.. det virker litt vell drøyt altså Har planer om å bruke en varmepistol eller noe slikt Sierra 2.0 DOHC prosjekt Link to comment Share on other sites More sharing options...
jakob Posted February 14, 2013 Share Posted February 14, 2013 (edited) Er det morette deksler eller lykter du skal ha linselyktene inn i? Får vell tak på slike deksler som du legger over org lyktene..? Edited February 14, 2013 by jakob Ford sierra coupe v6 - Bruksbil/hverdag Ford sierra sedan 2.0 - Restaurerings-prosjekt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrik92 Posted February 15, 2013 Author Share Posted February 15, 2013 Er det morette deksler eller lykter du skal ha linselyktene inn i? Får vell tak på slike deksler som du legger over org lyktene..? Skjønner ikke hva du mener... Har alt jeg trenger, men må bare tilpasse dekslene så jeg får angel eyes lyktene inni festene Sierra 2.0 DOHC prosjekt Link to comment Share on other sites More sharing options...
jakob Posted February 15, 2013 Share Posted February 15, 2013 Skjønner ikke hva du mener... Har alt jeg trenger, men må bare tilpasse dekslene så jeg får angel eyes lyktene inni festene Lurer på om det er hele morette lykter du modifiserer? Drit på.. dumt spørsmål, eg roter nok bare litt Ford sierra coupe v6 - Bruksbil/hverdag Ford sierra sedan 2.0 - Restaurerings-prosjekt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrik92 Posted February 15, 2013 Author Share Posted February 15, 2013 Lurer på om det er hele morette lykter du modifiserer? Drit på.. dumt spørsmål, eg roter nok bare litt AT jeg tar linselys fra bmw inni morettelyktene, nei det er mer jobb Skal bruke morette deksler og e30 angel eyes lykter Sierra 2.0 DOHC prosjekt Link to comment Share on other sites More sharing options...
duppen Posted April 23, 2013 Share Posted April 23, 2013 hvordan ble resultate?var jo litt spennende:P støtt forsvaret! bli kanon:P1990 sierra cosworth 4x4polaris assault 800 2010 boondocker turbovolvo 740 turbo og lystgass Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrik92 Posted April 23, 2013 Author Share Posted April 23, 2013 Har ikke fått gjort noe mer, tenkte jeg skulle tilpasse den andre siden og få festet dette på torsdag Sierra 2.0 DOHC prosjekt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cosworth Racing1 Posted April 23, 2013 Share Posted April 23, 2013 Har ikke fått gjort noe mer, tenkte jeg skulle tilpasse den andre siden og få festet dette på torsdag Ferdig med andre siden om 2,5 mnd da 2008 VW Transporter 2,5 4motion1991 Sierra Cosworth 4x4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrik92 Posted April 23, 2013 Author Share Posted April 23, 2013 Ferdig med andre siden om 2,5 mnd da Yupp! Sierra 2.0 DOHC prosjekt Link to comment Share on other sites More sharing options...
dohcboy Posted April 24, 2013 Share Posted April 24, 2013 syns detta virker F så kult egentli håper å se noen bilder her snart for d fristet litt for min del siden jeg har morette lykter liggende med dårlige lykter i Merkur XR4TI85 Sierra xr4x4 2.8i06 Focus ST89 Sierra 2.0 i cls ohc turbo 89 Sierra 2.0 i cls dohc 86 Sierra 2.0 isturbo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrik92 Posted April 25, 2013 Author Share Posted April 25, 2013 Da var dem ferdig tilpasset, ganske enkelt egentlig En side ferdig: Baksiden av ytre lykt: Baksiden av indre lykt: Måtte bygge det ut med skiver for å få perfekt stilling på lykten: Yes da, ferdig resultat, lite mellomrom på hverside, men måtte gjøre det slik for å få dekslet over skikkelig og beint Sierra 2.0 DOHC prosjekt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kverna Posted April 26, 2013 Share Posted April 26, 2013 ****** tøft. Bra jobba!Post dette på passionford også, blir sikkert en trend Min fotoblogg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrik92 Posted April 26, 2013 Author Share Posted April 26, 2013 ****** tøft. Bra jobba!Post dette på passionford også, blir sikkert en trend Hehe, meget fornøyd ja litt kjedelig vist alle skal kjøre rundt med samme lykter som meg da når eg prøver å skille meg ut blandt alle sierra'ene Sierra 2.0 DOHC prosjekt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dolk Posted April 26, 2013 Share Posted April 26, 2013 (edited) Hadde det ikke vært bedre med en fjær i stedefor alle disse skivene? Da hadde du hatt justeringsmuligheter, nå er den statisk. Edited April 26, 2013 by Dolk -Rs Cosworth- Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrik92 Posted April 26, 2013 Author Share Posted April 26, 2013 Hadde det ikke vært bedre med en fjær i stedefor alle disse skivene? En fjær blir nok litt vanskelig å få stilt inn perfekt, men tenkte jeg skulle kjøpe gjengeskjøt vist det blir mye lyder av dette skive greiene Sierra 2.0 DOHC prosjekt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skybert Posted April 26, 2013 Share Posted April 26, 2013 Blir sikkert bra når det er montert dette Litt mer jobb å få det på caprien. Måtte renske lyktene for fester og få dem inni originale feste ringer. Få dem montert og gi meg BILDER Link to comment Share on other sites More sharing options...
dohcboy Posted April 28, 2013 Share Posted April 28, 2013 hehe. tar du oppdrag nå da ? :P Merkur XR4TI85 Sierra xr4x4 2.8i06 Focus ST89 Sierra 2.0 i cls ohc turbo 89 Sierra 2.0 i cls dohc 86 Sierra 2.0 isturbo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrik92 Posted April 28, 2013 Author Share Posted April 28, 2013 Huff nei fikk vondt i hjerte av å skjære i helt nye morette deksler Sierra 2.0 DOHC prosjekt Link to comment Share on other sites More sharing options...
dohcboy Posted April 28, 2013 Share Posted April 28, 2013 nei jeg har brukte Merkur XR4TI85 Sierra xr4x4 2.8i06 Focus ST89 Sierra 2.0 i cls ohc turbo 89 Sierra 2.0 i cls dohc 86 Sierra 2.0 isturbo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrik92 Posted April 28, 2013 Author Share Posted April 28, 2013 Hehe, vist du skal gjøre det samme klarer du det fint selv, litt kjipt vist alle plutselig skal gjøre det Sierra 2.0 DOHC prosjekt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hansien Posted April 28, 2013 Share Posted April 28, 2013 Lenge til vi får se bilder av de montert på bilen? '09 Ford Ranger Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrik92 Posted May 2, 2013 Author Share Posted May 2, 2013 Lenge til vi får se bilder av de montert på bilen? Bilen står uten for og bakstilling, planen er å få bilen på beina til helgen nå som jeg endelig har fått alle delene jeg manglet for å fullføre også få nedi maskinen og så er det bare kosejobb igjen før turen går ut til biltilsynet Sierra 2.0 DOHC prosjekt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts