Cosworth.L.E Posted February 8, 2013 Posted February 8, 2013 Ønsker og kjøpe framstoler og baksete i skinn til Cosworth. midtkonsoll og dørtrekk har jeg selv. Noen som har noe liggende? Helst på østlandet, kjedlig og dra landet rundt for sånne småting.
robotix_ Posted April 3, 2013 Posted April 3, 2013 Ønsker og kjøpe framstoler og baksete i skinn til Cosworth. midtkonsoll og dørtrekk har jeg selv. Noen som har noe liggende? Helst på østlandet, kjedlig og dra landet rundt for sånne småting.Jeg har el-justerbare Cosworth seter i skinn som for tiden sitter i en Scorpio.Har både framstoler og baksete.Kan sende bilder i kveld eller i morgen.Skal monteres ut av bilen en av de første dagene da det skal monteres racingstoler og bur i steden.Lokalisert på østlandet. Nærmere bestemt omtrent midt i Oppland.Ta kontakt om du er interessert.
Cosworth.L.E Posted April 3, 2013 Author Posted April 3, 2013 ja det er jeg interesert i. send bilder og pris på 41579328 eller johnny1980@live.no
Cosworth.L.E Posted April 12, 2013 Author Posted April 12, 2013 Bilen er solgt, så ikke bry dere om denne annonsen. Skjønner ikke hvordan jeg sletter den, så får bare skrive under her...
Recommended Posts