Asil Racing Posted February 6, 2013 Posted February 6, 2013 (edited) Trenger disse tingene :Komplett ac anlegg, si i fra uansett hva du har liggende .92 dash store plast ramma som lufteventiler i nb må være cosworth.vann slanger og turbo slanger til 4x4 cosworth (alle slanger)Komplett 4x4 sedan cosworth eksos anlegg . skinn dørtrekkLister til sedan cosworth helst nytt om noen har liggendevarme turbodeksel og motorfeste varmedeksel til 4x4 Radiator vifter . Har du noe av dette liggende og vil selge si i fra ring/sms/pm 45202293Betaler godt for gode deler.Bor i Horten/vestfold Edited February 15, 2013 by Asil Racing
carbon Posted February 9, 2013 Posted February 9, 2013 OppHei har 4 skinndør trekk. Uten høyttaler hull og mener de ikke sluppet i skinnet oppe mot vinduet. Vet at det ene dørtrekket bak har fått seg en liten knekk. Kan sende deg noen bilder visst det er interessant ;-)Mvh Thomas 4x4 cosworthE46 Touring
b-k Posted February 10, 2013 Posted February 10, 2013 Hei.Jeg har ac-pumpe og braketten med løpehjul.Kom med bud hvis int.
Asil Racing Posted February 10, 2013 Author Posted February 10, 2013 Hei har 4 skinndør trekk. Uten høyttaler hull og mener de ikke sluppet i skinnet oppe mot vinduet. Vet at det ene dørtrekket bak har fått seg en liten knekk. Kan sende deg noen bilder visst det er interessant ;-)Mvh Thomasja send bilder , viktigste er trekka foran Hei.Jeg har ac-pumpe og braketten med løpehjul.Kom med bud hvis int.veit du om ac pumpa er i orden ?
cosworth540 Posted February 14, 2013 Posted February 14, 2013 Har strøkent ratt,bra orginalt eksosanlegg.Ligger ved Gjøvik 90824974
Asil Racing Posted February 14, 2013 Author Posted February 14, 2013 akkurat kjøpt ratt , mulig eksos også . vis ikke han hadde så hører du fra meg mvh
Recommended Posts