daggi187 Posted February 5, 2013 Share Posted February 5, 2013 Hei , lurer på om noen har samme problemer eller om noen kan gi meg noen tips...varme aparate funker men det kommer ikke varm luft , kun kaldt ..slangen ut blir det ikke noe særlig varme på men bilen ligger helt fint på tempen ikke vann i olja eller omvendt heller , tror kanskje det kan vare de spjeldene som åpner å lukker for var/kald luft? men er litt i tvil i og med att det ikke er mye varme i slangen ut noen som har ideer ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
2.3 GL Posted February 5, 2013 Share Posted February 5, 2013 tett varmeregister. Sideways is the new forward 17m P7-1 Turnier (selges/byttes i scorpio) Sierra mk1 2.0 Lat:)Prosjekttråd Link to comment Share on other sites More sharing options...
jakob Posted February 5, 2013 Share Posted February 5, 2013 Tett varmeregister? Lurer litt på å prøve å spyle gjennom mitt selv, men er ikkje såå dårlig enda egentlig Ford sierra coupe v6 - Bruksbil/hverdag Ford sierra sedan 2.0 - Restaurerings-prosjekt Link to comment Share on other sites More sharing options...
daggi187 Posted February 5, 2013 Author Share Posted February 5, 2013 Tett varmeregister? Lurer litt på å prøve å spyle gjennom mitt selv, men er ikkje såå dårlig enda egentlig hmm , så er det bare til å spyle gjennom det da ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Z10an Posted February 5, 2013 Share Posted February 5, 2013 Les litt her, så kanskje du blir klokere... http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/34816-dohc-motorens-problemer/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
daggi187 Posted February 5, 2013 Author Share Posted February 5, 2013 Les litt her, så kanskje du blir klokere... http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/34816-dohc-motorens-problemer/ takker for svar , skal få bestilt nytt varmeregister idag så satser jeg på att det funker Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stianwang Posted February 5, 2013 Share Posted February 5, 2013 Tett varme register ja ! ikke kjør for mye med dette ! er mange som har ødelagt motor pga det ,) Link to comment Share on other sites More sharing options...
po0key Posted February 5, 2013 Share Posted February 5, 2013 jeg har lært at det kan fungere med og bytte om på slangene altså den som er nede og sette den opp også omvendt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts