Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Hvis du heller vil ha Mondeo i stedet for Jaguar så får du se på muligheten for å bygge om

en Mondeo mk3 til 4x4 med deler fra X-type.

Det er mondeoen jeg vil ha, synes utseende på den er meget pent. Den drar bare i feil ende.

Får begynne å lete etter en jaguar 3.0 4x4. Hadde vert kjekt med oppstart til høsten!

Edit:

http://www.talkford.com/files/category/23-other/

Edited by Jokke2k
Posted

Bare for å understreke, så står motoren tverrstilt som vanlig framhjulsdrift :) google it!

v6 2.5 og 3L er ford sin , aka st220 ca ca, er stor nok tunnel for mellomaksel osv, men

tanken er i veien, den er verst :P

Sitter å grubler, mondeo mk1 2L 4x4, med 2.5v6 og x-type girkasse å fordelingskasse???

hadde vært noe eller hva?? ;D

Posted (edited)

Det er mondeoen jeg vil ha, synes utseende på den er meget pent. Den drar bare i feil ende.

Får begynne å lete etter en jaguar 3.0 4x4. Hadde vert kjekt med oppstart til høsten!

Får du til dette kan du i allefall sette på et bittelite Jaguar-emblem bak på Mondeoen.. :smartass:

Og det kan nesten se ut som en konvertering som er mulig uten å ta alt for mange hobbyingeniør-kompromisser...

og det har jo aldri vært noen stor bakdel i forhold til hvordan resultet eventuelt blir.

Edited by grandisjohn

Det er ikke en ting jeg kan.