Fredrik92 Posted January 31, 2013 Share Posted January 31, 2013 Hei! Jeg har en kompis som var så nære ved å kjøpe sin første Sierra Cosworth, så ombestemte selger seg igjen og ville beholde bilen selv og det er ikke akuratt SYKT! mange Cosworther på finn/autodb for tiden, så derfor spør jeg for han da han har problemmer ved å registrere seg selv innpå fcn siden. Han ønsker seg en Orginal Sierra Cosworth som er i veldig god stand og nøkkel klar da han ikke har tid til noe prosjekt kjøp. Helst 2wd, men 4x4 funker også... Så vist noen innpå her vurderer å selge Cosworthen sin så er det bare å ringe for en hyggelig prat med han. Han holder til i Bergen, men resier land å strand for å finne drømme bilen vist han må Pris klasse: opp til ca. 150000kr Nummeret hannes er: 90692923 Kan sende meg en PM også så kan jeg ta det videre. Sierra 2.0 DOHC prosjekt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrik92 Posted February 4, 2013 Author Share Posted February 4, 2013 Steng, cosworth e kjøpt Sierra 2.0 DOHC prosjekt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts