Jump to content

Recommended Posts

Posted

Fikk ny bakfanger idag og skal prøve å montere den da, problemet er at jeg ikke skjønner åssen den skal settes på :P

Det virker som om de to skruene i bakfangeren sitter tettere sammen enn de to høla der de skal stappes inn, fikk med et par braketter og men har ikke finni ut åssen de skal sitte heller :rolleyes:

Er en 92' sedan

Posted

Ford sierra?

2 side fester som fangeren bare skal gli innpå så har du under 2 hull med en slik låsetapp som skal vries 90 grader og til slutt har du 2 justerbare fester som er festet under teppet i bagasje rommet, den torx skruen kan justeres, da justerer du feste opp/ned etter behov.

Posted

feil Fredrik.

dem 2 under teppet er for å feste dritten.

høyde justeringen gjøres der braketten er festet i fangeren, på undersiden er en bolt ;)

Posted

Virker som om jeg må ta nye høl siden de etter den hengerfestesaken ikke passet overrens, så hadde vært fint om noen kunne målt hvor langt det er ut til den nærmeste bolten :)

Posted

De ytterste skruene på hengerfestebjelken på bilen min sitter i de orginale hullene som fangerbrakettene skal sitte i. Jeg har selv montert den typen hengerfeste på min bil.

88 Sierra RS Cosworth. Hvit<br />

92 Sierra DOHC 4x4 Turbo. Sølv *DØD*<br />

Prosjekt tråd til alle bilene: <a href='http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/61088-sierra-dohc-4x4-turbo/'class='bbc_url' title=''>Prosjekttråd</a>