_ford Posted January 29, 2013 Posted January 29, 2013 (edited) Se annonse for info: http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=39510079&FINNBOX_ENABLED=true&spidEnabled=true Edited January 29, 2013 by _ford
grcossie Posted January 29, 2013 Posted January 29, 2013 Tror du må legge til en 0 i prisen du har skrevet her
_ford Posted January 29, 2013 Author Posted January 29, 2013 Tror du må legge til en 0 i prisen du har skrevet her Oi da... Nå er det riktig
RsMuffe Posted February 1, 2013 Posted February 1, 2013 hadde jeg hatt penger til dette, så skulle jeg kjøpt denne av deg.
_ford Posted February 2, 2013 Author Posted February 2, 2013 hadde jeg hatt penger til dette, så skulle jeg kjøpt denne av deg. Ja det var de penga da.... Blir nok en bestilling at om noen uker så får si fra,er par kamerater til som skal ha og jeg skal ha meg et større mig apperat :)Så si fra om du kunne være interessert vist det er penger til det
RsMuffe Posted February 2, 2013 Posted February 2, 2013 det skal jeg gjøre. men er nok redd at må vente litt lengere enn et par uker. skjønner ikke hvorfor denne ikke er solgt ennå. ikke dum pris dette her.
Recommended Posts