Jump to content

Fresk kjøring av gammel m5 midt i byen osv. Hehe


olemartin1

Recommended Posts

Atagligvis chippet! E34 er fantastsk vellbalanserte biler! Nydelig til vasekjøring! hehe :)

 

Bare en chip gjør vel ikke store utslaget..? På bimmers var det en som konkluderte med at med slitte, harde 17" dekk er det ikke noe problem å sladde sånn med en org 3.8

 

neei, BMW er tingen :P haha

'93 Escort Cosworth

X - '93 ///M3
- '92 Ford Sierra CLX
X - '89 Sierra Cosworth
Mine bilder:www.facebook.com/hmfotografi - Lik gjerne siden :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 52
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Tar det vel ikke like tungt der som her..ellers hadde han aldri lagt ut navn

 

Eh?? Hadde dette vært i norge, med navn og regnummer, så hadde han sitti fengsel for lenge siden, det er jo nettopp slike ting politiet gidder å ta folk for her i landet. Voldtar du en unge derimot, så legger de ikke alt for mye i etterforskingen...

Link to comment
Share on other sites

Bare en chip gjør vel ikke store utslaget..? På bimmers var det en som konkluderte med at med slitte, harde 17" dekk er det ikke noe problem å sladde sånn med en org 3.8

 

neei, BMW er tingen :P haha

 

Tror nok, med de 340 hestene, en 3.8 yter så burde man klare å spinne med omtrent hva man setter på av dekk av normal størrelse og fornuftig prisklasse.

Link to comment
Share on other sites

siden vi ser kor det er... så driter politiet i det og bilen er så å si garantert stjålet borti vest europa... men noe sånn forferdelig høgrisikokjøyring vil nå ikkje eg kalle det... men ja er ikkje akkuratt risikofritt å kjøyre slik, men så er det vanskelig å se heilheiten på film da... er kansje ikkje så galt som det ser ut som...

 

no offense alså..men trenger du briller?

Link to comment
Share on other sites

Eh?? Hadde dette vært i norge, med navn og regnummer, så hadde han sitti fengsel for lenge siden, det er jo nettopp slike ting politiet gidder å ta folk for her i landet. Voldtar du en unge derimot, så legger de ikke alt for mye i etterforskingen...

 

Er jo det jeg sier jo! jeg sier at dem er nok ikke like strenge DER, som HER(i NORGE) våkn opp a!

 

Tror nok, med de 340 hestene, en 3.8 yter så burde man klare å spinne med omtrent hva man setter på av dekk av normal størrelse og fornuftig prisklasse.

 

ikke nødvendigvis i 3. gir på tørr asfalt nei. 300 hk cosworthen min som veier mindre enn denna BMW'n spant omtrent ikke i 2. gir en gang ;)

'93 Escort Cosworth

X - '93 ///M3
- '92 Ford Sierra CLX
X - '89 Sierra Cosworth
Mine bilder:www.facebook.com/hmfotografi - Lik gjerne siden :)

Link to comment
Share on other sites

Nei, dette er tunge biler så det trengs nok litt harde dekk for å holde på sånn på 3.gir.

 

Men her er det jo også en sjåfør som tørrjukker på det det rattet som en annen idiot.

Syns ikke det der var imponerende kjøring i det hele tatt. Idiotkjøring på andre sin bekostning av en jæv** utstabil sjåfør.

Kristian Løvland----------1989 Ford Sierra Cosworth 2wd Wolf               Prosjekttråd her
 

Link to comment
Share on other sites

Idioti...ser mer ut som vill satsing enn skills.. Er vel takket være de andre trafikkantene som bremser og viker unna att detta går bra....

----------------------------------------------------------------------

1969 Ford Escort Gt - snart godkjent med Duratec motor

----------------------------------------------------------------------

Link to comment
Share on other sites

Ja, jeg fikk heller ikke inntrykk at det var så store mengder skills med i bildet.. Minner mer om en ruset muppet uten grenser uten noe å tape.

 

Og ang. hvor lett det spinner der har nok en god del med temperaturen ute å gjøre også, man ser jo hvor lite det ryker når han holder på.

Kristian Løvland----------1989 Ford Sierra Cosworth 2wd Wolf               Prosjekttråd her
 

Link to comment
Share on other sites

Jeg syns det er en grei måte å tenke seg om, er hva man hadde syns viss man hadde sittet på.

Og steike, jeg har kost meg mye i passasjersete på herjekjøring, vill kjøring på både bane og vei.

Men dette har vært når jeg har følt meg "trygg", ut ifra hvordan sjåføren kjører.

Han der hadde jeg sikkert slått ned tvert viss jeg satt på, makan til idiot, med jukkete kjøring.

Det var ikke imponerende i det hele tatt i mine øyne.

Kristian Løvland----------1989 Ford Sierra Cosworth 2wd Wolf               Prosjekttråd her
 

Link to comment
Share on other sites

Grunnen til at eg misstenkte chip er pga at den høgger avgårde noe så jækli i forhold til den blå stasjonsvogna som var på Rudskogen i mange år!

Den hørtes så jækla lat ut husker eg! :lol:

(for oss som er gamle nok til å huske slikt) :lol:

de52342a-1-1.jpg

The Golden era.. 1986-1987-1988

Link to comment
Share on other sites

Vedder på att han sjåføren blir hyllet som en konge rundt om i verden på div gatebilforum, der det kryr av pubertale 14-15 åringer......

----------------------------------------------------------------------

1969 Ford Escort Gt - snart godkjent med Duratec motor

----------------------------------------------------------------------

Link to comment
Share on other sites

Grunnen til at eg misstenkte chip er pga at den høgger avgårde noe så jækli i forhold til den blå stasjonsvogna som var på Rudskogen i mange år!

Den hørtes så jækla lat ut husker eg! :lol:

(for oss som er gamle nok til å huske slikt) :lol:

 

Husker den stv, fikk kjørt seg i noen år den, til den taket.

Han her må ha sett for mye på getaway filmene og vil overgå de, med å kjøre på dagtid. Helt idiot spør du meg

Link to comment
Share on other sites

Er jo det jeg sier jo! jeg sier at dem er nok ikke like strenge DER, som HER(i NORGE) våkn opp a!

 

 

 

ikke nødvendigvis i 3. gir på tørr asfalt nei. 300 hk cosworthen min som veier mindre enn denna BMW'n spant omtrent ikke i 2. gir en gang ;)

Du hadde vel noe mindre moment enn hva m5'en har.

Skylinen(ca 350hk) jeg hadde var på nippet til å ville rive seg løsninger på 3. gir med 255 dekk, så jeg vil bli overrasket om en m5 med tilsvarende effekt må ha harde tynne dekk for å klare å spinne. I såfall legger jeg fra meg drømmen om å eie en m5 en dag.

Link to comment
Share on other sites

3,8L 340hk E34 M5 har bare 401nm altså ;)

 

0-60mph på 5,9s, Vingebil med sine 204hk klarer 0-60mph på 6,2s...

Den er også 433kg tyngre :)

 

Så det sier seg selv at en Cosworth ikke trenger så mye mer krutt for å bite godt i fra seg ;)

En org. vingebil har 277nm orginalt :)

Kristian Løvland----------1989 Ford Sierra Cosworth 2wd Wolf               Prosjekttråd her
 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 2 months later...

Håper de kræsjer og skader seg alvorlig, så kanskje de lærer litt.

De leker med livene til alle andre rundt seg når de holder på slik. Forbanna idioter.

 

Han som kjørte M5'en omkom faktisk i en bilulykke som passasjer... ;)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...