Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hei !

Jeg ønsker å skifte front lykter på focusen min, fra halogen pærer til xenonlys. Er det noen som vet om dette går idet hele tatt og hvor kan jeg evt få fikset dette ?

Posted

h7+h1 konverterings sett er ulovlig som det står, og man skal ikke oppfordre til å bryte loven men....

tid for å montere de er ca 30 min per lykt.

ja det gir langt mere lys og hvis du setter dem på så sørg for å stille dem inn riktig.

Posted (edited)

h7+h1 konverterings sett er ulovlig som det står, og man skal ikke oppfordre til å bryte loven men....

tid for å montere de er ca 30 min per lykt.

ja det gir langt mere lys og hvis du setter dem på så sørg for å stille dem inn riktig.

07 focus mener jeg har h7 i både fult å nær lys. jeg minnes det var vertfal det på den jeg hadde :D

Edited by ASK Racing

1998 Ford Puma (ST-160 Replica) Insug Nr 138

Prosjekt tråd http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/69199-ford-racing-puma/

Posted (edited)

Xenon kit fra ebay gjør susen, enkelt å montere koster 5-600 spenn, enkelt å demontere hvis du skal på kontroll

Edited by Huti
Posted

Jeg har montert en del xenonkit, både fra ebay og andre produsenter, på diverse biler..

Sålangt er jeg mest fornøyd med kit'ene fra VVME.com, dog da med standard (store) ballaster.. De varer lengst til en kurant pris, kit'ene fra ebay har jeg hatt en del trøbbel med..

Focus_forum_small.jpg - '05 Ford Focus 2.0 TDCi Titanium