Lanzin Posted January 9, 2013 Posted January 9, 2013 Noen måte og få dobbel eksos på min 2000 mod stv? Lest litt frem og tilbake, og dette var visst til eldre sedaner?
kimsa Posted January 9, 2013 Posted January 9, 2013 Er ikke så komplisert å bygge dette selv. Men simons har nytt til rundt 5000kr. Prosjekttråd: Min mondeo mk2Min gamle mondeo mk3Min gamle mondeo mk1
Lanzin Posted January 9, 2013 Author Posted January 9, 2013 Åssen blir det med fordeling av eksos? blir jo lengre vei og reise for eksosen den ene veien.. Vil jo at det skal komme like mye ut av begge. Noen med en oppskrift på dette? 5 lapper på eksos er drøyt på denne gamle bilen..
kimsa Posted January 9, 2013 Posted January 9, 2013 Eksosen går på midten på Mondeo, frem til delingen, så veien er så si like lang. 2.0l modellene har potte på begge sider, men utblås kun på den ene, så kroker og alt sitter der orginalt. Du kan jo bygge selv. Greit med plass under der til to små lydpotter. Blir fort noen tusen det også, og en helt annen lyd, men du sparer penger. Om du har tilgang på rør bøyer kan du bygge deg eksos veldig billig. Er bøyene som koster penger. Prosjekttråd: Min mondeo mk2Min gamle mondeo mk3Min gamle mondeo mk1
Lanzin Posted January 9, 2013 Author Posted January 9, 2013 Takk Billige bøyer og potter på biltema.. gamle bilen fortjener ikke noe luxus der
Recommended Posts