Jump to content

Recommended Posts

Posted

"skal være" holder ikke når den skal sendes halve landet..

Trenger en som helst er nyoverhalt med lagre, simringer og kjede på fordelingskasse

Posted

Nei å du får ikke noe mer garanti enn at den kan selges med god samvittighet.

Når det står løst så kan ikke jeg annet enn ref til sist gang jeg kjørt kassa for noen år siden.

Posted

Kjøpte en kasse i sommer som skulle være i bra stand. Men selvfølgelig med ulyd og defekt fordelingskasse. Ønsker ikke å gjøre det samme igjen..

Posted

Sånn kan skje men tror ikke så mange gidder å gi deg nybilgaranti på ei 20 år gammel gearkasse

Sånn kan skje men tror ikke så mange gidder å gi deg nybilgaranti på ei 20 år gammel gearkasse

Posted

Har vel aldri skrevet at jeg skal ha garanti på girkassa? Har skrevet at jeg vil helst ha en nyoverhalt kasse..

Posted

Tror du må lete lenge etter en kasse slik du vil ha. Legg noen penger i en overhaling, hos noen som kan det, da hvet du hva du har. Gears.tv har delene du trenger

Posted (edited)

ring ford og hør om de har ei bytte kasse til deg, koster sikkert litt, men den er da nyoverhalt og go.. vis den er og få mer da... kjøpte ei sånn kasse en gang, beste mt75 kassa jeg har hatt...tålte like lite som de andre, men var som er drøm og gire med. :rolleyes:

Edited by mr.cossie

-91 Sierra Cosworth 4wd, 0-402 12,039 187,5 kmt ,P500.Focus RS
-ST.orange/svart hiace. trekkbil :)

www.markisemannen.no

Posted

Det beste må vel være og overhale her ja. Da veit du hva du får.

Dere som har overhalt slike kasser før, er det mye jobb? Og hva pleier å måtte byttes?

-1988 Ford Sierra Cosworth

-1992 Ford Sierra Cosworth 4x4

Posted (edited)

ring ford og hør om de har ei bytte kasse til deg, koster sikkert litt, men den er da nyoverhalt og go.. vis den er og få mer da... kjøpte ei sånn kasse en gang, beste mt75 kassa jeg har hatt...tålte like lite som de andre, men var som er drøm og gire med. :rolleyes:

Ho var ittno tess , mæn dæven å go ho var. ;)

Kan vel ha noe med at den ble utsatt for 3dobblet dreiemoment i forhold til det den er konstruert for?

Edited by Slåstad RS

Aldri noe godt uten at det er galt for noe.

Posted

Det beste må vel være og overhale her ja. Da veit du hva du får.

Dere som har overhalt slike kasser før, er det mye jobb? Og hva pleier å måtte byttes?

Er nokså greie kasser å skru på. Syncronringer, lager, tettninger og evt kjede til fordelingskassa er det man trenger innvendig. Så er det foringer og overføring utv, som evt må byttes

Posted

Tror du må lete lenge etter en kasse slik du vil ha. Legg noen penger i en overhaling, hos noen som kan det, da hvet du hva du har. Gears.tv har delene du trenger

Bara har også deler, bestilte deler til ombygging/overhaling av girkasse på Onsdag, i går var delene i Norge.

Posted

Bara har også deler, bestilte deler til ombygging/overhaling av girkasse på Onsdag, i går var delene i Norge.

Hvor mye ca kommer delene på?

Har dem forsterkede synkroringer ol?

Aldri noe godt uten at det er galt for noe.

Posted

Hvor mye ca kommer delene på?

Har dem forsterkede synkroringer ol?

Kjøpte litt ymse, oppgradert center VC bland annet, skal dog drevsats i denne kassa... Og bytte utveksling i bakdiff også ;)

Om du er ok på engelsk så anbefaler jeg en telefon, kjempetrivelig og hjelpsom. Ellers så får du raskt svar på epost og.

1 Mainshaft Brg £25,00 £25,00

2 Layshaft Brg £25,00 £50,00

1 Steel Inputshaft Brg £49,00 £49,00

1 7" Pinion Seal £15,95 £15,95

1 7" Collapsible Spacer £8,50 £8,50

1 7" CWP Brg Set £38,00 £38,00

3 MT75 Seals £20,00 £20,00

Posted

Ho var ittno tess , mæn dæven å go ho var. ;)

Kan vel ha noe med at den ble utsatt for 3dobblet dreiemoment i forhold til det den er konstruert for?

haha.. jaaaa stemmer vel ganske bra :)

-91 Sierra Cosworth 4wd, 0-402 12,039 187,5 kmt ,P500.Focus RS
-ST.orange/svart hiace. trekkbil :)

www.markisemannen.no