laerz Posted January 3, 2013 Posted January 3, 2013 (edited) Hei. Er på utkikk etter en liten drivstoffgjerrig småbil og fant ut at fiesta må jo være en bra bil som passer beskrivelsen. Fant en 2007 1.4 tdci modell som har gått 152 000 km, og lurer på om dette er vel langt? Setter pris på hjelp og gjerne andre erfaringer med fiestaer med samme årstall. Edited January 3, 2013 by laerz
mk2.Xr2.16v Posted January 4, 2013 Posted January 4, 2013 Hadde en slik som leiebil. Overraskende god diesel motor som bruker minimalt. Veldig god å kjøre men dessverre samme instrument som Connect varebil. Litt kjedelig og trist innvendig men lite som var feil på den iallefall. Får jo mye snakcs til disse da den kom som ST. Ting man må passe på er diesel pumpe og reim. Rust forekommer også på disse.
fiesta05 Posted January 6, 2013 Posted January 6, 2013 Er enig i hva som blir sagt ovenfor, jeg har kjørt en haug av disse bilene selv og de funker helt fint. Eneste er at jeg kan ikke huske å ha sett så altfor mye rust på disse, men jeg kan jo ha vært mer "heldig" når det gjelder det. Hvis du ikke må ha diesel ville jeg vurdert denne : http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=38280554 Kul bil med ST styling, skinnseter og en del utstyr. Disse er mer sjeldne å se enn STene, skulle gjerne hatt sånne seter i min! 03` Focus RS #343685` MB 190D US
Sten Andrè Posted January 19, 2013 Posted January 19, 2013 Dette er biler med meget lite feil. Svakheter kan være bremserør bak, lenkestag forran.Motorfusk, men da pga dårlig coil eller oljelekkasje ifra toppdeksel pakning inn til pluggene. Gode biler!
Recommended Posts