Jump to content

Recommended Posts

Posted

Eg var på et arrangement her på lørdagen (Golden & Antonsen, stand-up), rett rundt hjørnet her heime. Sto parkert på en stor parkeringsplass, et godt stykke fra inngangen. Men trur du ikje folk (sikkert russ) hadde klart å smørt MAJONES utover førerdøren!!! :angry: :angry: :angry: Det var gjort slik at du kunne se at det ikkje var et uhell. Trykt inn under dørhåndtaket og en feit stripe nedover døren. Og posen var slengt under fremdekket.

Hælvete, ble så forbanna!! Hadde eg sett de som gjorde det skulle eg **** meg fått de til å sleike det opp igjen! At folk ikkje har respekt asså!?! Misunnelige idioter <_<

invert-sig.jpg
Posted

russ er en gjeng sløve idioter som tror at alt dem gjør og syns er kult, er kult for andre å.. sier bare en ting ; stokkepryl

Posted

Surt!! Dei skulle hatt seg ein omgang ja :angry: Var sjøv med å tørka opp chetchup som noken skrudde russejenter hadde "tagga" med på noken bila :angry: FAN TIL UBRUKELIGE :angry: :angry: :angry:

Guest xsiv
Posted

Prøvde og kaste Mel og vann (omvendt rekkefølge) på min bil, på en grusplass, endte med att jeg tok løst så hardt att jeg brestet ruten på russebilen demmes pga stein spruten, Dem kom ALDRI nært bilen min igjen nei :)

Guest sierra_raaner
Posted
Prøvde og kaste Mel og vann (omvendt rekkefølge) på min bil, på en grusplass, endte med att jeg tok løst så hardt att jeg brestet ruten på russebilen demmes pga stein spruten, Dem kom ALDRI nært bilen min igjen nei :)

genialt :lol:

Guest Caspuzen
Posted

Det er russen i et nøtteskall det der...