Caprinut Posted January 3, 2013 Posted January 3, 2013 Trenger et MIG sveiseapparat til mitt prosjekt. Hvem selger et greit apparat på 150-200A i Arendal-Grimstad området, til en fornuftig penge? 94' Mondeo 2.0GLX Stv01' Mondeo 1.8 125hk78' Capri Mk3 2.3S
therkildsen Posted January 4, 2013 Posted January 4, 2013 Biltema og de er helt grei kvalitet på til en hobby sveiser koster 2999 for det største på 165a regner med at du bare skal sveise bil med det og da trenger du ikke det største en gang mitt er på Max 135a og det holder til og sveise bil med og de trenger du ikke gass på helder vis du ikke ønsker og det fungerer greit og sveise på bil uten gass Dette var mitt tips og vja jeg hadde kjøpt men du bestemer selv hva du vil kjøpe Glenn Therkildsen sen 75modbruks bilen vw caravelle 8 seter 00mod 2,5tdidu skal ikke stjele staten liker ikke konkuransekongen av skrive feil er sikkert meg
therkildsen Posted January 14, 2013 Posted January 14, 2013 Fått deg noe aperat nøtta? Glenn Therkildsen sen 75modbruks bilen vw caravelle 8 seter 00mod 2,5tdidu skal ikke stjele staten liker ikke konkuransekongen av skrive feil er sikkert meg
Recommended Posts