2.3 GL Posted January 2, 2013 Share Posted January 2, 2013 Som topic. Har montert en sånn grill til kortlamper med ekstralys i som jeg gjerne skulle hatt lys i. Men det skal jo være sånn teit H2 pære der originalt. Dette er jo bare møkk så derfor kunne jeg tenkt meg å bruke H3 eller noe lignende. Noen som har prøvd dette? Sideways is the new forward 17m P7-1 Turnier (selges/byttes i scorpio) Sierra mk1 2.0 Lat:)Prosjekttråd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Per Olav Posted January 2, 2013 Share Posted January 2, 2013 Er det noe annet som passer i lampa da?Hvorfor ikke bare bruke sånne teite H2 pærer? 88 Sierra RS Cosworth. Hvit<br /> 92 Sierra DOHC 4x4 Turbo. Sølv *DØD*<br /> Prosjekt tråd til alle bilene: <a href='http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/61088-sierra-dohc-4x4-turbo/'class='bbc_url' title=''>Prosjekttråd</a> Link to comment Share on other sites More sharing options...
2.3 GL Posted January 2, 2013 Author Share Posted January 2, 2013 Aner ikke. Derfor jeg spør. Jeg vil ikke bruke slike pærer fordi de har så dum festemetode å det blir alltid dårlig kontakt noe som fører til at pæra blinker å ryker etter kort tid. Sideways is the new forward 17m P7-1 Turnier (selges/byttes i scorpio) Sierra mk1 2.0 Lat:)Prosjekttråd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Granada 2.8 Ghia Posted January 12, 2013 Share Posted January 12, 2013 Jeg kikket en del på dette selv, da jeg ville ha xenon i lyktene, da ville jeg prøvd å modifisert festet til H3, da det er de korteste pærene foruten H2. H2 pærer vokser jo ikke lenger på trær heller. `82 Granada 2.0, `82 Granada 2.8 "Ghia", `84 Granada 2.3 L Turnier, `92 Scorpio 2.9 GL, `96 Scorpio 2.5TD Turnier Link to comment Share on other sites More sharing options...
2.3 GL Posted January 12, 2013 Author Share Posted January 12, 2013 fikk du H3 til å passe? Sist jeg kjøpte H2 pærer i 2010 kostet de 80kr stk på thorshov så det blir ikke kjøpt flere sånne. Sideways is the new forward 17m P7-1 Turnier (selges/byttes i scorpio) Sierra mk1 2.0 Lat:)Prosjekttråd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Granada 2.8 Ghia Posted January 20, 2013 Share Posted January 20, 2013 Har ikke kommet så langt som å prøve, bilen står nå under 2/3 meter snø.... Men foruten H2, så er H3 de korteste pærene, man må vel finne ei lykt med rett sokkel som kan ofres, for så å lime den fast i lykta i passende avstand, skal man ha godt lys er brennpunktets plassering viktig. Jeg har ikke fått testet. Har ikke opplevd at pærene ryker så fort, men det er to typer pæreholder, den ene er å foretrekke uten at jeg helt husker forskjellen. `82 Granada 2.0, `82 Granada 2.8 "Ghia", `84 Granada 2.3 L Turnier, `92 Scorpio 2.9 GL, `96 Scorpio 2.5TD Turnier Link to comment Share on other sites More sharing options...
2.3 GL Posted January 20, 2013 Author Share Posted January 20, 2013 ok. Jeg har hatt problemer med at de ryker fordi det er dårlig kontakt i pæreholderen. Får nesten se hva jeg har av lamper liggende. Hadde vært fint å fått til en løsning så man hadde lys i alle lamper foran Sideways is the new forward 17m P7-1 Turnier (selges/byttes i scorpio) Sierra mk1 2.0 Lat:)Prosjekttråd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts