k3nn37 Posted January 1, 2013 Share Posted January 1, 2013 6pungts skrudd bur til 3dørs sierra selges bilder kommer.. buret befinner seg 10-15min nord for hønefoss og må hentes er å treffe her inne eller sms til 4761femfem62 mvh kennet Link to comment Share on other sites More sharing options...
_ford Posted January 2, 2013 Share Posted January 2, 2013 6pungts skrudd bur til 3dørs sierra selges bilder kommer.. buret befinner seg 10-15min nord for hønefoss og må hentes er å treffe her inne eller sms til 4761femfem62 mvh kennet er det et selvbyggerbur,eller er det kjøpt ferdig og Fia godkjent? Link to comment Share on other sites More sharing options...
k3nn37 Posted January 3, 2013 Author Share Posted January 3, 2013 det er jeg ikke sikker på da det sto ferdig i en 3dørd jeg hadde for en tid tilbake.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
_ford Posted January 4, 2013 Share Posted January 4, 2013 det er jeg ikke sikker på da det sto ferdig i en 3dørd jeg hadde for en tid tilbake.. Har du noe bilder? Evt mulig og beskrive åssen stand det er i,og åssen bygge kvaliteten er,ser jo fort på sveiser og sånt om det er amatør bygd eller ikke..... Er Interessert om det er ordentlig og pris er rett Link to comment Share on other sites More sharing options...
Larcsern Posted January 10, 2013 Share Posted January 10, 2013 Ble dette solgt? Hvis ikke så er bilder av intresse - Ford Sierra 86` IST (3-dørs) - Prosjektbilen - Ford Sierra 86` (3-dørs) - Lekebil med 24v- Ford Sierra Cosworth Limited Edition (117/700) - Garasjebil Min Selges tråd! Min Ønskes Kjøpt tråd! Link to comment Share on other sites More sharing options...
k3nn37 Posted January 10, 2013 Author Share Posted January 10, 2013 Ble dette solgt? Hvis ikke så er bilder av intresse ron har sakt han skulle ha det, jeg må bare bli feridg med forkjørelse å greier først og så jeg får ryddet det ut fra lageret.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Larcsern Posted January 10, 2013 Share Posted January 10, 2013 Den er grei God bedring - Ford Sierra 86` IST (3-dørs) - Prosjektbilen - Ford Sierra 86` (3-dørs) - Lekebil med 24v- Ford Sierra Cosworth Limited Edition (117/700) - Garasjebil Min Selges tråd! Min Ønskes Kjøpt tråd! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ron Posted January 10, 2013 Share Posted January 10, 2013 Har sakt at jeg skal ha det om jeg liker det jeg ser på bilder, så bilder først. Caution, any attempt to overtake will result in a race! Link to comment Share on other sites More sharing options...
k3nn37 Posted January 10, 2013 Author Share Posted January 10, 2013 skal se igjenom noen av de gammle bildene av 3dørsen.. kanskje det er noen bilder av hvordan buret ser ut der.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
k3nn37 Posted January 10, 2013 Author Share Posted January 10, 2013 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trones... Posted January 10, 2013 Share Posted January 10, 2013 Er ikke noe Fia godkjent bur dette. Er nok et selvbyggerbur etter de gamle mål, som man ikke får godkjent i dag i motorsport sammenheng. Mvh. Trones...87. Merkur XR4TI.06. Ford Focus 3 dørs. MS Sport. (til salgs.)69. Ford Capri 1600GT. 80. Ford Fiesta(til salgs). 08. Ford Mondeo 2.0 tdci. HUSK å resirkulere plast! Visste du at 2kg plast sparer 4kg olje, som kan refineres til 1l bensin til å fôre lekene mine. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts